به گزارش تهران پرس، به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب با اشاره به زمزمه ها درباره تأخیر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم برای پایان دوره این دولت روزشماری می کنند، در حالی که برخی بدنبال تاخیر در برگزاری انتخابات هستند.
۱۳۹۸۰۳۰۵۰۰۰۴۴۳_Test_PhotoN

به گزارش تهران پرس، به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب با اشاره به زمزمه ها درباره تأخیر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم برای پایان دوره این دولت روزشماری می کنند، در حالی که برخی بدنبال تاخیر در برگزاری انتخابات هستند.


 

وی با اشاره به اینکه این اقدام حتی در زمان ۸ سال دفاع مقدس هم انجام نشد تصریح کرد: ملت انقلابی ایران با صلابت کامل، انتخابات را برگزار می کند.


 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور درباره برجام و تحریم گفت: هیچ کس از تحریم ها خوشحال نیست. ولی این نگرانی وجود دارد، اکنون که مقاومت ملت شریف ایران ثمره خود را نشان داده است، از این فرصت به خوبی استفاده نشود و خدای نکرده با اتخاذ برخی مواضع انتخاباتی و در نظر گرفتن مصالح جناحی و جریانی با حمایت گشایشی آمریکا، منافع ملی نظام و کشور آسیب ببیند.


 

وی تاکید کرد: دولت اطمینان بدهد و به گونه ای عمل نماید تا این نگرانی برطرف شود.


 

بادامچیان ادامه داد: موضع ملت از بیان رهبری نظام قطعی است؛ حذف کلیه تحریم ها به همراه راستی آزمایی.



وی اضافه کرد: قطعا دولت آینده، اقتصاد مقاومتی بدون نفت را به بهترین وجه پیش خواهد برد.


 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به حملات موشکی به تأسیسات نظامی رژیم صهیونیستی گفت: موشک از هر طرف که بوده، تأسیسات نظامی رژیم صهیونیستی را در حریم نقطه حساس هسته ای دیمونا هدف قرار داده است و کل امنیت رژیم صهیونیستی را در معرض تهدید قرار داده و گنبد آهنینی که قبلا توسط موشک های مبارزان فلسطینی آسیب پذیر شده بود، کاملا بی اثر کرده است.


 

وی افزود: اکنون تمام نقاط حساس رژیم صهیونیستی در معرض اصابت موشک قرار دارند و بحران سیاسی و اقتصادی هم مزید بر زمینه های متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است.



وی ادامه داد: آمریکا هم به این نتیجه رسیده که اسرائیل ارزش استراتژیک گذشته را برای آنها ندارد و به جای آنکه قلعه امن غرب در منطقه باشد، قلعه قابل فتح شده که از درون آن اضطراب از حوادث پیش بینی نشده آینده روزافزون گردیده است.



بادامچیان تأکید کرد: قدرت یافتن قدرتمندانی که در منطقه پدید آمده اند، سنگین تر از هر زمان است و حرکت رو به فروپاشی رژیم صهیونیستی اکنون قابل محاسبه شده است.


 

وی اضافه کرد: اکنون در برابر گروه های مبارز فلسطینی که حیاتی ترین نقاط اسرائیل را می توانند هدف قرار دهند، کشورهای منطقه در پی حفظ منافع ملی خودشان هستند.


 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به مسائل اخیر در بورس اظهار داشت: پیشنهاد داریم که مجلس یک کارگروه ویژه برای رسیدگی و نظارت بر مسائل بورس به همراه قوه قضائیه تشکیل دهد تا معلوم شود علت اصلی این مشکلات چیست و کجاست و چگونه باید سرمایه های مردم را حفظ کرد.


 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات کادر پزشکی و بهداشتی کشور و دعوت از عموم مردم به رعایت هرچه بیشتر و بهتر شیوه نامه های بهداشتی، از دولت خواست برای حل مشکلات کسب و کار مردم طرحی نو در نظر بگیرد.


 

بادامچیان گفت: تعطیلی تنها راه چاره نیست. کرونا هم متاسفانه ادامه دارد و بر این اساس نیاز به طرحی جدید و کامل است که با جلوگیری از ابتلای مردم، چرخ زندگی آنها و امور کشور هم بچرخد.



انتهای پیام/الف


کد خبر: ۶۱۳۵
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha