۳۴۲۴۷۱۶
محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی تهران پرس با اشاره به اینکه عامل موفقیت و پیشرفت هر کشوری به نحوه مدیریت آن کشور مربوط می شود، اظهار داشت: نوع مدیریت است که باعث توسعه و رشد کشور در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و ... می شود و از آنجایی که مدیریت جهادی و انقلابی برگرفته از بطن انقلاب اسلامی و مبتنی بر ارزش های دینی و اسلامی است، توانسته باعث اقتدار کشورمان در مواجهه با بیگانگان شود اما هر بار که در این عرضه دچار مشکل شدیم، به دلیل فاصله گرفتن از نگاه و روحیه جهادی بود.

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی هم در سخنرانی هایشان همیشه بر مدیریت انقلابی و جهادی در کشورمان تاکید داشته اند و همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس با این الگوی مدیریت جهادی توانستیم بر دشمن پیروز شویم، در مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... هم با همین الگو می توانیم مشکلات را کنار بزنیم.

دولت، مجلس و مردم باید نقش اثرگذاری در حفظ مدیریت جهادی داشته باشند

جوکار با بیان اینکه مجلس، دولت و مردم باید هر کدام نقش ارزنده ای در حفظ مدیریت جهادی در کشور داشته باشند، گفت: مردم با حضور پر شور و انقلابی در انتخابات می توانند به افرادی رای دهند که با روحیه انقلابی در پی حل مشکلات کشور و به خصوص اقشار ضعیف جامعه هستند و از سوی دیگر، افراد رای آورنده در مجلس شورای اسلامی و به خصوص رئیس جمهور باید امانتدار باشند و به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهند و با مدیریت صحیح، کشور را به سوی رشد و ترقی سوق دهند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه مشکلات کشورمان به دلیل فقدان روحیه انقلابی و جهادی در برخی مسئولان است، گفت: فقط الگوی مدیریت جهادی می تواند کشورمان را از مشکلات فعلی نجات دهد و امید دوباره ای را در دل مردم زنده کند و جای تاسف دارد که برخی مسئولان به جای کمک به حل مشکلات مردم، با مدیریت غلط باعث ضربه زدن به معیشت و کوچک تر شدن سفره مردم شده اند.

مدیریت شهری در تهران نیاز به نگاه انقلابی و جهادی دارد

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در تهران نیاز به نگاه انقلابی و جهادی دارد، تصریح کرد: مدیریت شهری در تهران به عنوان پایتخت کشور اهمیت زیادی دارد چرا که جمعیت میلیونی در تهران باعث برخی مشکلات همچون ترافیک، آلودگی هوا، ازدحام جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی، نبود جا پارک در خیابان ها، ایجاد آلودگی صوتی و ... شده است و مدیران شهری فقط با روحیه انقلابی می توانند تهران را از این مشکلات نجات دهند.

جوکار افزود: باید افرادی از سوی مردم در انتخابات شوراها رای بیاورند که تخصص کافی در مدیریت شهری را داشته باشند و اگر افرادی رای بیاورند که هیچ تناسبی با مدیریت شهری و معماری نداشته باشند، قطعا شهرهایمان هرگز پیشرفته و اصولی نخواهد بود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس انتخاب فرد اصلح را یکی از موارد مهم توصیف کرد که باید مردم به آن توجه داشته باشند، افزود: فردی می تواند بهترین گزینه از نظر مقام معظم رهبری و مردم ایران باشد که روحیه ای جهادی و تفکری انقلابی داشته باشد تا بتواند در برابر فشارها و سختی ها از آرمان و اصول انقلاب اسلامی دفاع کند و باعث بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی مردم شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۱۰۸
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha