۴-۱۰
به گزارش تهران پرس؛ زینب نصیری در جریان بازدید از سرای محله مناسب سازی شده در خیابان سازمان برنامه جنوبی در منطقه ۵ گفت: این منطقه در مورد مناسب سازی فضاهای مربوط به اقشار کم توان و توانیابان بسیار خوب کار کرده و این امر دغدغه مدیران ارشد منطقه است که جادارد تشکر ویژه ای از شهردار منطقه داشته باشم که اهتمام بسیار خوبی در بحث مناسب سازی دارند.

وی افزود: قبل از این هم در منطقه‌۵ در افتتاح چند بوستان و سرای محله که برای توانیابان مناسب سازی شده بودند حضور پیدا کردم و در جریان این روند و فرایند این اتفاق و حساسیت شهردار منطقه در مورد کیفیت کار با رعایت استاندارد سازی مناسب سازی بودم تا شاهد توسعه فضاهایی که برای افراد اقشار کم توان و توانیابان مناسب‌سازی شده و همه استانداردهای لازم برای همه افراد کم توان چه جسمی حرکتی و چه نابینا و کم بینا دارد را شاهد باشیم.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران تاکید کرد: در فضاهای مناسب سازی سرای محلات بحث استقرار مترجم ناشنوا هم داریم و بعد از پایان شیوع کرونا و راه اندازی مجدد سرای محلات شاهد استقرار مترجم ناشنوایان هم خواهیم بود.

نصیری با بیان اینکه اتفاق خوبی که این دوره از مدیریت شهری رخ داد تشکیل کمیته مناسب سازی مناطق با حضور دبیران کانون توانیابان بود تصریح کرد: در هر منطقه ای خود این دبیر با سایر دبیران محلات و سمن ها(NGO) که در این حوزه کار می‌کنند در ارتباط است و نظرات آنها را در اختیار گرفته و هر جا که مناسب‌سازی صورت می‌گیرد حضور پیدا کرده و ارزیابی کرده و بازخورد می‌دهد.

وی ادامه داد: بحث ما این است که استانداردها طوری باشد که اقشار کم توان و توانیابان بتوانند استفاده کنند. اگر بر اساس استاندارد کاری را انجام دهیم و فرد نتواند استفاده کند عملا به درد نمی‌خورد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۰۷۴
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha