۲۰۲۱۰۳۲۴۱۵۴۰۰۱_۳۹۱A4859
میثم نادی فعال اجتماعی فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  تهران پرس با بیان اینکه پایتخت ما برای برون رفت از مشکلات موجود نیازمند مدیریت جهادی است، گفت: مدیریت ایستا که کاملا در چارچوب بروکراسی اداری با یک فضای کاملا خسته و فرسوده رفتار می کند جوابگوی مسائل فعلی نیست و حتما نیاز است تغییر و تحول ایجاد شود و در راستای این تغییر و تحول نیروهای تازه نفس با تفکر جهادی وارد عرصه شوند.

 

مدیر جهادی برای رفع درد مردم برنامه و راهکار دارد

 

نادی در ادامه به شاخصه های مدیر جهادی اشاره کرد و گفت: یک مدیر جهادی هم اهل درد است و هم درد شناس و هم برای رفع درد مردم و جامعه برنامه و راهکار دارد.

 

وی ادامه داد: صرف اینکه فردی پرکاری می کند نمی توان او را مدیر جهادی دانست، بلکه مدیر جهادی ضمن پرکار بودن باید برنامه درست و اصولی برای رفع مشکلات داشته باشد.

 

این فعال رسانه ای با تاکید بر اینکه در عرصه مدیریت جهادی نیازمند کار شبانه روزی هستیم، گفت: فرد یا مسئولی که برای خود ساعت کاری تنظیم می کند و خارج از ساعت کاری را به زندگی شخصی و فردی اختصاص می دهد و فارغ از دغدغه ها و مشکلات مردم اوقات سپری می کند، مناسب شرایط فعلی نیست.

 

نیاز به کار دسته جمعی مدیران داریم

 

میثم نادی عنوان کرد: مشکلات جامعه آنقدر زیاد است که نیاز به کار دسته جمعی مدیران، بدون تعطیلی و بدون ساعت کاری مشخص داریم؛ مدیرانی که به صورت مداوم مشغول پیگیری و حل مشکلات براساس برنامه از قبل تنظیم شده باشند.

 

این فعال اجتماعی فرهنگی در پایان اظهار داشت: مدیر جهادی حتما باید از متخصصین و اهل فن مشورت بگیرد و با آنها جلسات کارشناسی داشته باشد اما نباید خود را محدود به جلسات در اتاق های دربسته کند؛ بلکه باید با کف جامعه نیز در ارتباط باشد و خود را در معرض ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با مردم قرار دهد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۶۰۴۲
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha