۱۳۹۹۰۴۰۱۰۰۰۳۵۳_Test_PhotoN
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ صبح امروز محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران «شفافیت» را یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای پنجمین دوره مدیریت شهری معرفی کرد. شفافیت نه تنها شعار شورای شهر بلکه یکی از اصلی ترین شعارهای پیروز حناچی نیز است.

در همین راستا حناچی، شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توییتر درباره فساد در شهرداری اظهار کرد: پرداختن به پدیده مذموم فساد اداری نباید با غفلت از زحمات و خدمات صادقانه قاطبه خدمتگزاران شریف شهرداری‌ها همراه شود.


وی افزود: از ابتدای این دوره مدیریت شهرداری، شفافیت اصلاح فرآیندها و مبارزه سیستمی با فساد را به‌عنوان بهترین راهبرد بهبود سلامت اداری بدون هیاهو و جدیت دنبال می‌کنیم.


شفافیت به سبک اصلاح‌طلبان!

بااین‌وجود هنوز آمارنامه شهرداری تهران سال ۹۹ هنوز در سامانه این سازمان بارگذاری نشده است، همچنین گزارش‌های مالی سال ۹۹ شهرداری تهران همچنان به‌صورت ناقص در سامانه شفافیت شهرداری تهران بارگذاری شده است!


بر اساس این گزارش، شهرداری تهران باوجودآنکه مدعی شفافیت است اما تاکنون باوجود گام‌های برداشته‌شده، اقدامات لازم را انجام نداده است. این تناقض‌گویی پنجمین دوره مدیریت شهری در بارگذاری آمار، ارقام و عملکردشان به اتمام نمی‌رسد، بلکه مدیران شهری پایتخت نسبت به بازداشت دو شهردار منطقه ۲ و ۸ و همچنین چندین مدیر بازداشت‌شده شهروند هنوز پاسخ روشنی در خصوص آخرین روند پرونده این افراد نداده است.

انتظار می‌رود شورای شهر و شهرداری تهران نسبت به شعارهای خود پایبند باشند و در ماه پایانی مدیریتشان نسبت به شفافیت عملکردشان گام بردارند تا بتوانند از این دستاورد خود نیز دفاع کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۰۸۴
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha