۲۰۲۰۱۰۱۰۸۱۷۲۲۱۲۹۲۲
محمد تقی نقد علی " عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای " در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی تهران پرس در تبیین  دبه کردن آمریکا در مذاکرات وین، اظهار کرد: مساله کاملا روشن است؛ سیاست قطعی نظام رفع کامل و به یک مرتبه رفع تحریم ها است چرا که ایران به تعهدات برجامی خود عمل کرده است اما در گذشته دیدیم که امریکا عمل کننده واقعی به تعهداتش نبود و تعلیق تحریم ها، دردی از ما درمان نخواهد کرد.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکا در مذاکرات وین به دنبال تعلیق تحریم هاست و نه لغو کامل تحریم ها و دوباره قصد دارد که ایران را فریب دهد، بیان داشت: تیم مذاکره کننده هم با توجه به سیاست قطعی، تمام ارکان نظام و قانون رفع تحریم ها که مجلس شورای اسلامی تصویب کرد مکلف است که بر اساس این سیاست اگر همه تحریم ها را یکباره برداشت پیرامون ادامه کار مذاکره کنند.

 

غیر از لغو یکجا و کلی تحریم ها، هر توافقی مردود است

عضو کمیسیون محیط زیست در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توافق دیگری که غیر از لغو یکجا و کلی تحریم ها باشد از نظر مجلس و مقام معظم رهبری مردود است و به غیر از اتلاف وقت و خریدن زمان برای کلاهی گشاد تر از برجام ثمری ندارد.

 

این نماینده مجلس در رابطه با اینکه آیا دولت روحانی مانع رفع تحریم هاست یا عاملی برای تحریم ها،گفت: در این آخرین نفس هایی  که از دولت باقی مانده است سعی دارد به هر کیفیتی  منافعی را برای برجام دست و پا کند و به دولتی ها توصیه می کنیم که برای دست و پا کردن برجام بی فرجام مواظب باشید یکبار دیگر منافع ملی را بر باد ندهید.

 

وی در خطاب به دولت روحانی گفتحسن روحانی اگر در آخرین روزهای دولتش، قصد دارد آبرویی کسب کند باید به دنبال سیاست های نظام باشد؛ هر چقدر با صلابت تر در مقابل آمریکا باشیم موفق تر خواهیم بود.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/
کد خبر: ۶۰۰۸
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha