۰۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱
به گزارش تهران پرس، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: تردد خط ویژه ایستگاه اتوبوس از خیابان درختی باعث ایجاد گره ترافیکی در خیابان لطیفی شده بود که برای رفع آن و سهولت تردد خودروها، ایستگاه اتوبوس واقع در این خیابان حذف و خیابان درختی یکطرفه شد.

او با بیان اینکه اتوبوس های عبوری از خیابان درختی در خطوط شهرک احمدیه به پایانه ۱۷ شهریور، شهرک شکوفه به پایانه مترو علی آباد و شهرک شهید شریفی به میدان بهمن خدمات رسانی می کنند، افزود: با حذف ایستگاه اتوبوس در این معبر، از این پس اتوبوس ها از خیابان میعاد به سمت مقصد حرکت می کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: اصلاح خط کشی، تکمیل تجهیزات ترافیکی و حذف تابلوهای مسیر ویژه اتوبوس از جمله اقدامات اجرایی در خیابان درختی پس از حذف ایستگاه اتوبوس و یکطرفه شدن آن هستند.

شهردار منطقه در بخش دیگری با اشاره به درخواست افزایش اعتبارات ترافیکی محلات این منطقه در سال جدید بیان کرد: اعتبارات این بخش پس از تأیید شورای اسلامی شهر تهران و معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به منطقه ۱۹ ابلاغ و صرف اجرای پروژه های توسعه محور در محلات برای تسریع در تحقق مطالبات شهروندان می شود.

به گفته این مسئول اجرای ۶ پروژه در بحث آرام سازی و رفع گره های ترافیکی معابر و نیز اجرای طرح اصلاح جداول تقاطع خیابان شقایق و میعاد از جمله پروژه های توسعه محله ای این منطقه در حوزه ترافیکی محسوب می شود. ضمن اینکه طرح اصلاح مسیر حرکتی خیابان میثاق، تقاطع حقی نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۸۵۰
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha