۶۸۲۲۱۷
 

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به عملکرد شورای شهر پنجم تهران بیان کرد: اقدامات جدید و درخور توجهی را در این دوره شاهد نبودیم و نسبت به گذشته تغییر محسوسی صورت نگرفته است در حالی که اعضای شورای شهر فعلی می توانستند بهتر از این ها اقدام کنند.

 

 

غضنفرآبادی در ادامه افزود: ترافیک های گسترده در سطح شهر، کمبود ناوگان حمل و نقل شهری، عدم رسیدگی به بافت های فرسوده از جمله مشکلات بحرانی شهر تهران است که متاسفانه طرحی برای اصلاح  و برون رفت از این مشکلات در دوره پنجم شورای شهر ارائه نشد.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس به بازداشتی های  گسترده در مجموعه شوراهای شهر و شهرداری ها  اشاره کرد و گفت: این تخلفات هم به جایگاه و اعتبار شوراها آسیب می زند و هم مردم را نگران کرده و موجب بی اعتمادی آنها می گردد. ضمن آنکه ضرر این تخلفات نیز متوجه خود مردم می شود.

 

 

غضنفرآبادی با تاکید بر اهمیت انتخابات شورای شهر تهران عنوان کرد: اگر شورای شهر یک شورای پاکدست، دلسوز و توانمند و منطقی باشد تصمیمات چنین شورایی  در روند آسایش زندگی مردم بسیار مفید و موثر خواهد بود ضمن آنکه در انتخاب شهردار نیز بر اساس عقل و تدبیر و  خارج از سیاسی کاری عمل کرده و می تواند نیروی توانمند، چابک، دلسوز و کاردانی را انتخاب کند تا خدمات شهری بهتری به مردم ارائه شود.

 

 

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین مردم تهران بایستی هم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و هم در انتخاب خود بسیار دقت کرده و افراد صالح و سالم را برای ورود به شوراها انتخاب کنند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۸۱۸
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha