IMG_۲۰۲۱۰۴۱۵_۱۱۲۲۵۸
 

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به عملکرد شورای شهر تهران تصریح کرد: به این شورا نمره ۱۰ می دهم چون در انتخاب سه شهردار سیاسی عمل کردند و به منافع مردم کمتر توجه کردند. صرف توجهشان به به دیدگاه سیاسی خودشان بود و بحث سیاسی را در شهرداری تهران پررنگ کردند.

 

این نماینده مجلس در ادامه افزود: وقتی که در انتخاب شهردار که محور اجرای مدیریت شهری است، دقت لازم را نمی کنند قطعا به سایر عملکردشان نیز آسیب می زند.

 

کوچکی نژاد به اهمیت انتخابات آتی شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: با توجه اهمیت جایگاه شهر تهران به عنوان یک کلانشهر و پایتخت کشور، افرادی که وارد شورای شهر تهران می شوند بایستی از نظر تخصص و توانایی کاری افراد کارآزموده ای باشند، یعنی سابقه کار اجرایی و مدیریت شهری را داشته باشند چرا که شورای شهر جای آزمون و خطا نیست.

 

وی در ادامه تاکید کرد: شورای شهر قطعا در انتخاب شهردار به عنوان یک مدیر میدانی که از قدرت نیز برخوردار است، نقش ویژه دارد. از همین رو افرادی باید به شوراها راه یابند که از قدرت لازم برای انتخاب یک شهردار مناسب برخوردار باشند.

 

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی که کشور دچار مشکلات عدیده ای است، وحدت و هماهنگی و دوری از اختلافات یکی از رموز موفقیت در رسیدگی به امورات مردم و عمران شهری است که شورای آتی بایستی این گونه باشد. ضمن آنکه دیوار جناح های سیاسی تا جایی که ممکن است باید کوتاه و تمرکز بر روی مباحث تخصصی باشد.

 

انتهای پیام /الف
کد خبر: ۵۷۵۱
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha