image-15929735407314
 

حسین خسروی عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با تاکید بر لزوم محور قرار ندادن مسائل حاشیه ای در انتخابات پیش روی شورای شهر بیان کرد: در این دوره شاید گاهی اوقات هم و غم شورا صرف مسائل دست چندم چون نامگذاری خیابان ها شد. این کار گرچه درست است اما جز مسائل اصلی و اولویت دار نیست. به نظربنده این گونه حق مردم ادا نخواهد شد و بهتر است که قدری هم به مردم توجه شود.

 

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه تصریح کرد: به عنوان یک شهروند ایرانی شاید احساس رضایت کاملی نسبت به عملکرد شورای شهر تهران نداشته باشم چرا که به خیلی از مسائل اصلی چون ترافیک، حمل و نقل شهری و اقدامات شهری در قضیه کرونا پرداخته نشد و وقت شورا  صرف نامگذاری خیابان ها و مسائل حاشیه ای شد. با این گونه اقدامات مسائل شهر تهران حل نمی شود.

 

خسروی درباره چرایی بازداشتی های صورت گرفته در مجموعه شورای شهر و شهرداری مطرح کرد: هر کس خود را در حد جایگاهی نمی داند. نبایستی ورود کند ضمن آنکه مجریان و نظاران بر انتخابات بایستی وظیفه خود را به درستی انجام دهند. گاهی اوقات عنوان می شود که  مجریان توپ را در میدان ناظران می یندازند؛ نباید این گونه نباشد و هر کسی باید به وظیفه خود به درستی عمل کند و  به استعلامات از منابع چهارگانه ترتیب اثر داده شود.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: از زبان برخی از دوستان ما در این منابع سازمانی شنیده شده که برخی افراد بازداشتی، نوعا آنهایی بودند که ما گفته بودیم این افراد صلاحیت لازم را ندارند. لذا شاید توجه لازم نشده است و اگر توجه و دقت کافی صورت گیرد، این تخلفات کمترمی شود. البته در این راستا موضوع نظارت پسین نیز در کمیسیون شوراها  مطرح شد که هنوز به نتیجه نرسید.

 

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در پایان درباره فضاسازی های اخیر درباره رد صلاحیت کاندیدهای انتخابات شوراهای شهرعنوان کرد: در این خصوص ملاک قانون است و به نظر می آید نه در اثبات و نه در رد صلاحیتها نباید قضاوت عجولانه کرد؛ مجریان و ناظران انتخابات طبق قانون عمل خواهند کرد.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۶۱۱
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha