Photo
به گزارش تهران پرس، در این نشست ضمن مرور فعالیت ها و اقدامات سال گذشته، درباره برنامه های سال جدید و انتظارات دو طرف مباحثی مطرح شد.

اعضای هیئت رئیسه شورایاری با قدردانی از خدمات یک سال گذشته مدیریت شهری منطقه، به ظرفیت های موجود در کارگروه های تخصصی اشاره و اعلام کردند برای همکاری و تعامل با مدیریت شهری در یک مسیر منطقی آمادگی لازم وجود داشته و با توجه به شرایط کرونایی موجود که به نوعی اقتصاد کشور را هم تحت تاثیر قرار داده است شورایاران با مشارکت و همکاری بیشتر از هر گونه کمک به مدیریت شهری استقبال خواهند کرد.

محمود کلهری شهردار منطقه۵ نیر با قدردانی از حضور موثر شورایاران در میدان کار و فعالیت، و شناسایی مشکلات و نارسایی های موجود گفت: انتظار از کارگروه های تخصصی شورایاری ورود کارشناسانه به مسائل و موضوعات پیچیده و دشوار منطقه مانند شناسایی ایرادات موجود در طرح تفصیلی و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی است.

وی به تشریح فرآیند برنامه تنظیمی سال ۱۴۰۰ منطقه که طی ابلاغیه ای و در پنج گام اصولی تهیه شده پرداخت و اذعان داشت: برنامه مزبور که در مرحله نهایی است پس از اخذ نظرات کارگروه‌های تخصصی شورایاری قطعی و به عنوان نقشه راه ۱۴۰۰ با بهره مندی از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای اجرای آن اقدام خواهد شد.

به گزارش آریا، در ادامه این نشست ضمن طرح برخی مشکلات محلات و وجود اشکالاتی در هماهنگی های انجام شده در سال گذشته، پیشنهادهایی برای رفع موارد مطروحه ارائه شد که شهردار منطقه دستور رفع ایرادات و ضرورت هماهنگی مطلوب را صادر کرد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۶۰۴
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha