۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲
حجت الاسلام علیرضا بلاغی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر شهر، در گفتگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، پرواضح است که در دل این نامگذاری رهبر معظم انقلاب همانطور که عوامل بالادستی تولید و پشتیبانی از آن و مانع زدایی از مقابل آن توجه داشته اند نسبت به کارگران و کارمندان شاغل در بخش های پایین دستی جامعه نیز توجه ویژه‌ای به این معنا که باید جامعه اسلامی به جایی برسد که کارگران و کارمندان و عموم جوانانی که بیکار هستند بتوانند بهره های اقتصادی لازم را جهت داشتن یک زندگی با حس امنیت اقتصادی را تجربه کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری پاشنه آشیل نظام و انقلاب را اقتصاد می‌دانند و امروز ما نیازمند یک عزم عمومی بین دولتمردان هستیم تا با توجه جدی به اقتصاد درون‌زا کشور را از وضعیت اقتصادی نابسامان خارج کرده،آمار بیکاری را کاهش داده و دغدغه عموم مردم را که اقتصاد می‌باشد رفع نماییم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) عنوان کرد: متاسفانه عوامل مختلفی دست به دست هم داده تا ناجوانمردانه و با سوء استفاده از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور حاکمیت را ناموفق نشان دهد و ما وظیفه داریم تا با بصیرت و بینش وسیع حرکت کنیم و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که ما از اهداف شوم آنها به خوبی باخبر هستیم و بر سر اصل انقلاب با کسی معامله نخواهیم کرد.

حجت الاسلام بلاغی خاطرنشان کرد: رهبری عظیم الشان انقلاب با توجه به توطئه دشمنان که ضربه به معیشت مردم است، اقتصاد مقاومتی را سال های گذشته پیش بینی و تبیین نمودند و از آن روز تا حالا کارهایی انجام شده است اما مقصود که همان توانمند شدن تولید ملی است به صورت کامل محقق نشده است.

وی افزود: معنای دیگر شعار سال با نگاه آینده نگری آن است که امید و باور نسبت به تولید داخل باید تقویت گردد و امید داشتن به خارج از کشور مخصوصاً دشمنان دیرینه انقلاب باید قطع گرد.

حجت الاسلام بلاغی گفت: قوای سه گانه در تحقق شعار سال اصلی ترین نقش را بازی می کنند و قوه مجریه با بیشترین نیروی انسانی و دارا بودن بیشترین امکانات کشور که سایرین به فرموده رهبر معظم انقلاب در برابر آن چند درصدی بیش نیستند اصلی ترین نقش را بین سه قوا دارا می باشد. کسانی که در آینده نزدیک قرار است رئیس‌جمهور انتخاب نمایند باید پیشاپیش گفت بدانید که شما با رای خود در تحقق شعار سال بدون شک بیشترین تاثیر را با انتخابی درست خواهید داشت.

نماینده ولی فقیه در ناحیه حضرت روح الله(ره) تاکید کرد:از ویژگی های مهم رهبر معظم انقلاب این است که دشمنان داخل و خارج از کشور با هیچ ترفندی نتوانستند او را از اصل بازدارند و توصیه اینجانب به دولتمردان فعلی و آینده کشور این است که ان شاءالله در برابر تولید موانع موجود را رفع کنند و موانعی هم ایجاد نکنند و از تولیدکنندگان در عمل پشتیبانی نمایند تا شاهد رشد تولید در اقتصاد و ایجاد حس امنیت اقتصادی در مردم کشور باشیم.

انتهای پیام/

حسین رشیدی
کد خبر: ۵۵۴۸
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha