Screenshot_۲۰۲۱۰۴۰۸-۰۸۳۸۰۴_WhatsApp
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سرهنگ "مجید رنجبر" عنوان کرد: در ساعت ۰۷:۳۵ صبح امروز شب گذشته وقوع یک فقره تصادف خسارتی در محدوده ابتدای تونل توحید به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که دو پراید به علت عدم رعایت فاصله طولی با یکدیگر برخورد کرده و هیچ کدام اقدامی در خصوص کنار آمدن و باز شدن معبر نشده اند .

وی بیان داشت: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : به همین واسطه و عدم کنار نکشیدن این دو خودرو در تصادف خسارتی شاهد ایجاد بار ترافکی در این محدوده بودیم و پس از رسیدن پلیس راهور به محل تصادف و کنار کشیدن این دو خودروها ، هر دو راننده به خاط عدم کنار کشیدن خودروهای قابل حرکت اعمال قانون شدند .

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت فاصله طولی بین خودروها حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت مخصوصا در مواقع تاریکی هوا و داخل تونل ها که سرعت ها کم می شود و دید راننده محدود می گردد جدا خودداری نموده در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند . وی همچنین از رانندگان خواست تنها در تصادفات خسارتی که وسیله نقلیه قابل حرکت است جهت باز شدن مسیر خودروها را به منتهی الیه سمت راست هدایت نمده و منتظر حضور کارشناسان پلیس راهور بمانند .

انتهای پیام
کد خبر: ۵۵۴۳
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha