index
به گزارش تهران پرس، علی توکلی با اشاره به اجرای پروژه های اجتماعی توسعه محله ای این منطقه با نگاه ویژه به مدارس افزود: در همین راستا نیز از مجموعه ۲۲ پروژه ای که در حوزه اجتماعی و فرهنگی  منطقه تصویب شد،  ۱۵ پروژه  به مدارس منطقه اختصاص داشته است.

شهردار منطقه، سلامت و ایمنی دانش آموزان و ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل آنها را از اهم اهداف اجرای پروژه های توسعه محله ای در مدارس خواند و گفت: در قالب این پروژه ها ضمن تعویض کامل آسفالت مدارس کریمی، باهنر، شاهد اطهر و محلاتی، لکه‌گیری آسفالت نیز در دو مدرسه شهید سالاری و حضرت معصومه (س) اجرا شد. همچنین ایزوگام مدارس جوادالائمه (ع) وکیهانی بطور کامل تعویض و ایزوگام مدرسه روزبهانی نیز ترمیم شد.

او ادامه داد: رنگ آمیزی داخلی مدارس هدی ،هیدخ، باقرالعلوم (ع)، فدک و رنگ آمیزی مدرسه رجبی ،زندی نیا،جوادالائمه (ع) و کیهانی، به منظور افزایش زیبایی بصری و تعویض سیم کشی کامل مدرسه سالاری از دیگر اقدامات صورت گرفته در پروژه های اجتماعی توسعه محله ای محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به استقبال چشمگیر مدارس از اجرای این پروژه ها و استمرار خدمات حمایتی توسعه محور  از مدارس در سال ۱۴۰۰ ، بیان کرد:  رفع نواقص عمرانی در پروژه های توسعه محله ای مازاد بر عملکرد منطقه در طرح حمایت از مدارس بوده و این در حالیست  که در طرح حمایت از مدارس نیز بطور ویژه نواقص عمرانی ۵ مدرسه رفع و تجهیزاتی شامل نیمکت و میز معلم و برد هوشمند برای مدارس تهیه شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۵۳۸
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha