۲۰۱۶۰۱۱۰۰۶۴۱۷۹۶۵۸۷
به گزارش گروه سیاسی تهران پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، موسی غضنفرآبادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود،گفت: امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد که گناه انقلاب نیست، انقلاب راه حل مشکلات را بیان کرده است اما برخی از صاحبان قدرت و به ظاهر انقلابی آن را در جایی دیگر جست و جو می‌کنند، کدخدا را به جای خدا حلال مشکلات می دانند، وقتی با سوء مدیریت کارخانه ها را تعطیل و جوانان بیکار شوند و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در گمرکات باقی بماند، فاسد شود و کالاهای ضروری مردم با این وضع اسفناک توزیع شود، انقلاب چه گناهی دارد؟

 

نماینده مردم بم در مجلس یازدهم تصریح کرد: حل مشکلات را به برجام گره زده و تولید و فعالیت‌های اقتصادی را به خواب زمستانی اجباری فرستادند، انقلاب چه تقصیری دارد؟ وقتی با یک شایعه و خبر دروغ، روغن، مرغ، پوشک و غیره از مغازه ها جمع شود و به انبارها و یا پستوهای خانه ها منتقل شود و نا امیدی را در جامعه ایجاد کند، حل مشکلات را کجا باید جست و جو کرد؟ تا زمانی که فکری به حال فضای مجازی پر دروغ و پر خطر نشود که باورها و اعتقادات و فرهنگ جامعه مخصوصا جوانان را هدف قرار داده و اعتماد به نفس و روحیه خودباوری مردم را سست و تضعیف نموده و می‌نماید، مشکلات چگونه حل خواهد شد و گناه انقلاب چیست؟

 

وی ادامه داد: وقتی در انتخابات، انتخاب افراد بر اساس واقعیت‌ها، پیام شهدا، نصایح امام راحل و مقام معظم رهبری، دلسوزان و راهبردهای انقلاب صورت نگیرد و فریب و دروغ و شعارهای به ظاهر قشنگ و جوسازی های غرب گرایان و غرب زدگان وسیله امپراطوری رسانه ای در خارج و نوکران رسانه و غیر رسانه ای آنها در داخل کارساز بیافتد و آنچنان رونق اقتصادی که وعده دادند محقق نشود انقلاب چه گناهی دارد ؟ نباید سوء مدیریت‌ها ، کم کاری‌ها، تنبلی ها، بی برنامه‌گی‌ها و بی لیاقتی‌ها و دسته‌های خائن را که وضع نا بسامان امروز را رقم زده به پای انقلاب گذاشت.

 

غضنفرآبادی تصریح کرد: صدای خرد شدن آمریکا نماد استکبار و ظالم به وضوح به گوش می‌رسید و صدای پای عدالت حس می‌شود. به فرموده مقام معظم رهبری باید کار آزموده و پر انگیزه از انقلاب حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت العظمی ارواح نا فدا نزدیک کنید. به خدا قسم این مشکلات، مشکلاتی غیر قابل حل نیست اما مردش را می‌خواهد، اگر با شور، شعور، شوق و شعف انتخاباتی را برگزار کنیم که از دل آن مدیرانی جهادی، انقلابی، دلسوز، پر تلاش و با کفایت و ضد فساد و مردم دوست بیرون آید خواهیم و خواهند دید که مشکلات به ویژه اقتصادی قایل حل است.

 

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود تاکید کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت برای چندمین بار درخواست می‌‎نمایم نسبت به حل مشکلات پیش فروش خودرو های شرکت های خودرو سازی در بم اقدام نماید و نسبت به وضع قیمت پایین خرما تدبیری بیاندیشند. از وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌کنم نسبت به احداث باند دوم باند دوم محور ریگان – نرماشیر و سایر جاده های مقرر شده در حوزه انتخابیه بنده اقدام نماید.
کد خبر: ۵۵۲۵
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha