۱۶۹۹۳۹_۹۹۰۷
حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به صف های طولانی مرغ در تهران عنوان کرد: نزدیک به هشت سال است که آقای روحانی با کلیدی که در دست گرفت، اظهار کرد مسائل مردم را حل و  چرخ زندگی آنها را فعال خواهیم کرد. امروز حاصل چرخیدن زندگی مردم شرایطی است که آن را مشاهده می کنیم. در واقع  جوجه آخر پاییز است که دارد شمارش می‌شود.

 

پژمانفر آبا بیان اینکه توانمندی کشور ما در سطح بالایی بوده و در عرصه تولید از قدرت لازم برخوردار است، گفت: ما زمانی صادرکننده مرغ در منطقه بودیم و آمار قابل توجهی مرغ، لبنیات و محصولات مختلف کشاورزی صادر می کردیم. اما امروز ماحصل دولت آقای روحانی وابستگی حتی نان مردم به غرب شده است.

 

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد:  نزدیک به ۱۵ سال جشن خودکفایی گندم را در کشور گرفته بودیم اما به برکت تلاش های آقای روحانی امروز وارد کننده گندم هستیم و هر سال واردات ما افزایش بیشتری پیدا می کند که این مشکل جدی است. ضمن آنکه قرار است تا واردات مرغ نیز صورت گیرد که با این وضعیت پیش آمده ما در آینده نه چندان دوری، باید لبنیات را نیز وارد کنیم.

 

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه ماحصل وعده های دولت به مردم وضعیت نابسمان کنونی است، عنوان کرد:  با تلاش های آقای روحانی نوع مدیریتی که قبل از انقلاب وجود داشت که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد وارد کننده بودیم، امروز برای کشور پیش آمده است.

 

پژمانفر  در ادامه تصریح کرد: باید این شرایط را قدری جدی بگیریم و باید توجه کرد که این شرایط امروز کشور ثمره تحریم ها نیست چرا که آقای روحانی صریح عنوان کردند که ما تحریم ها را برداشتیم. لذا این ثمره مذاکراتی است که آقای روحانی توانسته سیب و گلابی برجام را پای زندگی مردم بیاورد و مردم نیز امروز این سیب و گلابی را در زندگی خود مشاهده می کنند.

 

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه دستگاه قضایی ان شاءالله با آقای روحانی برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اما مردم ما باید توجه کنند این جریان فکری هر زمانی در کشور ما فرصتی به دست آورده و توانسته با فریب فرمان اداره کشور را به دست گیرد، این بیچارگی ها و فلاکت را به کشور تحمیل کرده است. امروز نیز با فلاکت پای میزمذاکره ای رفته اند و به شدت در آن مسیر گام برمی دارند که مشخص نیست بخواهند چه مصیبت جدی در کشور به مردم تحمیل کنند. امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر از این فضای پیش آمده خودمان را نجات دهیم.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۵۰۱
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha