۱۲۱۲
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره آبگرفتگی معبر همت محدوده باکری گفت: در ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز در محدوده بزرگراه همت محدوده پل شهید باکری یک مورد آبگرفتگی شدی در این محدوده ایجاد شد.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ادامه داد: این آبگرفتگی شدید که ابعاد وسیعی داشت و در لتمامی خطوط حرکتی گسترش یافته بود ، باعث پخش شدن آب در سطح این محدوده شد به نحوی که سطح آب بالا آمده باعث کندی حرکت در این معبر و موجب ایجاد بار ترافیکی در این محدوده شد.

وی گفت : عوامل راهور پلیس راهور فاتب به موقع در محل حاضر گردیدند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام نمودند تا خودرویی بخاطر این آب گرفتگی تصادف نکرده و باعث ترافیک بیشتر نشود.

سرهنگ اکبری از رانندگان خواست تا حین مواجه با اینگونه حوادث به تماشا نایستند و از محل عبور نمایند تا تیمهای امدادی بتوانند به موقع در محل حضور یابند .

وی افزود : خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از طریق پلیس راهور فاتب و حضور به موقع عوامل سازمان آب و فاضلاب ترکیدگی تعمیر گردید و آب توسط پمپ ها تخلیه و جریان ترافیک با تلاش و کوشش کارکنان راهور به حال عادی خود باز گشت .

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۵۰۴
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha