دستگیری
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، جلیل موقوفه ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده ای زورگیر که با همکاری ۲ همدستش از مسافران خودرو زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم تا کنون به ۱۹ فقره سرقت اعتراف است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ۲ تن از شهروندان به کلانتری ۱۲۸ تهران نو مراجعه و اعلام کردند، در ترددهای شهری برای رسیدن به مقصدی،  به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید که سه  سرنشین داشت، شده ایم.  ولی در میانه راه، سرنشینان خودرو  با توسل به زور اموالمان را سرقت و در مکانی خلوتی ما را از خودرو پیاده و به سرعت از محل گریختند که  بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو با استفاده از سرنخ های بدست آمده موفق شدند مخفیگاه سرکرده سارقان زورگیر را در "جنوب شرق تهران " شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی در  یک عملیات ضربتی وی را در  مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ  با بیان اینکه در بازرسی از این مکان تعدادی کارت شناسایی متعلق به افراد مختلف  و گوشی سرقتی کشف شد، ابراز داشت:  متهم پس از انتقال به کلانتری تهران نو در تحقیقات ابتدایی به ۱۹ فقره زورگیری با همکاری دو همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه ای افزود: تاکنون ۹ تن  از شاکیان با مراجعه به کلانتری ۱۲۸ سارق را شناسایی  و متهم با صدور قرار مجرمیت از سوی مرجع قضائی روانه زندان شده است. شناسایی و دستگیری ۲ متهم متواری کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۴۸۷
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha