علی اعطا
به گزارش گروه اجتاعی تهران پرس؛ علی اعطا روز سه شنبه در جریان دویست و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر با ارائه تذکری گفت: درخواست اینجانب برای گزارش ر‌ویداد تهران۱۴۰۰ توسط شهردار محترم، به ارایه گزارش اقدامات نوروزی معاونت فرهنگی و اجتماعی محدود نشود.

وی افزود: در جلسه گذشته درباره رویداد تهران ۱۴۰۰ عنوان کردم که وقتی شهردار به اتفاق ۸ معاون ایشان در جلسه هم اندیشی حضور می‌یابند تا موضوع رویداد تهران۱۴۰۰ را ارائه دهند، انتظار این بود موضوع صرفاً به برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری محدود نشود.

اعطا گفت: اقدامات خوب و شادی آفرین در نوروز ۱۴۰۰ از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران انجام شد اما انتظار ما این بود رویداد تهران۱۴۰۰ فرابخشی باشد.

وی گفت: در متن دستور جلسه ، بر خلاف تصمیم هیات رییسه، موضوع به ارایه گزارش اقدامات نوروزی معاونت فرهنگی اجتماعی تقلیل پیدا کرده به اقدامات بسیار مثبت و‌ شایان تقدیری هم بوده است.

سخنگوی شورای شهر تهران خطاب به محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: متعاقب تذکر پیشین، موضوع در هیئت رئیسه مورد بحث قرار گرفت و این پیشنهاد مطرح شد که شهردار دعوت شود اما حضرتعالی فرمودید که از دکتر جوادی یگانه دعوت شود برای گزارش اما برخلاف تصمیم هیئت رئیسه در دستور جلسه، صرفاً اقدامات انجام شده در نوروز عنوان شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۴۷۳
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha