۵۷۵۵۸۹۷۰
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، شهربانو امانی در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: معاون فرماندهی ستاد کرونا ۱۰ روز قرنطینه برای تهران درخواست کرده است و در دو سازمان مستقیم درگیر در این زمینه از جمله بهشت زهرا و سازمان پسماند واکسیناسیون شروع شده است، اما درباره‌ عدم واکسیناسیون کارکنان سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تذکر می‌دهم. با شروع پیک چهارم کرونا و قرمز شدن تهران آمار فوتی‌ها به سه برابر افزایش یافته است و واکسیناسیون قطره چکانی، با کندی و بدون در نظر گرفتن اولویت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این سازمان رفاه و خدمات اجتماعی یکی از گروه‌های مستقیم درگیر با آسیب دیدگان اجتماعی است، افزود: یکی از اقشار پرخطر دربرابر ویروس کرونا هستند که در اولویت واکسیناسیون قرار نگرفته اند. کل کارکنان این مجموعه ۶۲۸ نفر است که بیش از ۴۰۰ نفر آن‌ها را مددکاران، پرستاران و بهیاران تشکیل می‌دهد و ۲۲۷نفر از کارکنان ستادی و اجرایی نیز در این مجموعه کار می‌کنند که به طور متوسط در شبانه روز به ۱۷۰۰ تن در طی پاندمی خدمات ارائه داده اند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه طی شیوع کرونا ۹۳ تن از کارکنان سازمان مذکور به کرونا مبتلا شده‌اند، تاکید کرد: از آنجایی که کارکنان این سازمان با افراد پرخطر در تماس هستند ضرورت دارد تا واکسیناسیون این افراد در دستور کار قرار گیرند و شهرداری مراتب را به ستاد کرونا در شهر تهران اعلام کند.

انتهای پیام
کد خبر: ۵۴۷۲
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha