خشکبار
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ علی گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف خشکبار قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد و گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپوی کالاهای قاچاق، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران با کار اطلاعاتی از محل دپو خشکبار قاچاق در یک انبار کالا در حوالی خیابان رجایی مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد که مالک انبار اخیرا مقدار فراوانی خشکبار در این مکان تخلیه کرده است، افزود: با شناسایی هویت مالک، پس از هماهنگی با مرجع قضائی از انبار بازدید و یک هزار و ۷۰۰ کیلو بادام هندی و ۹۹۰ کیلو گرم مویز فاقد مجوزهای قانونی و برگه های گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: با دستور قضائی انبارپلمب و محموله تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شهر تهران شد.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۴۴۷
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha