دستگیری-سارق-جیب-بر-پس-از-سرقت-آی-پد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی تهران پرس، قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری راننده زورگیر که از مسافران نوجوانش زورگیر می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت معترف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع زورگیری توسط راننده خودرو پراید، در کلانتری ۱۰۵ "سنایی" تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: شاکی پس از مراجعه به این پایگاه اظهار کرد، برای تردد شهری سوار بر یک دستگاه خودروی پراید شدم که راننده آن فردی جوان حدود ۲۷ تا ۳۰ ساله بود، پس از گذشت از چند خیابان با تهدید سلاح سرد، ۲ دستگاه تلفن همراهم به ارزش ۳۰۰  میلیون ریال را سرقت و من را در مکانی خلوت از خودرو پیاده و از محل گریخت.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی، ابراز داشت: در تطبیق مشخصات ظاهری اعلام شده با آلبوم مجرمان، کارآگاهان موفق شدند، سارق را که از سارقان سابقه دار و ساکن غرب استان تهران بود، شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به کرات مخفیگاه خود را تغییر که با تلاش کارآگاهان در نهایت مخفیگاه جدید وی در شهر قدس شناسایی که با اخذ نیابت قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه سوم این پلیس انتقال یافت.

دستخال با اشاره به اینکه  متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره سرقت از افراد نوجوان به همین شیوه معترف شد، گفت: تاکنون ۵ تن از مال باختگان در محدوده پایگاه دوم و پایگاه پنجم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان شد: متهم با دستور قضائی، روانه زندان شد و تحقیقات برای کشف سرقت های احتمالی و شناسایی سایر شاکیان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۴۴۶
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha