۸۳۲۵f986-768e-4043-87d5-448e401f6a7f
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ کمبود مرغ وجود ندارد، این جمله ای است که بارها از سوی مسئولان مطرح شده است، اما با این وجود صف های خرید مرغ از سال گذشته تا کنون همچنان ادامه دارد.

از سوی برخی از صاحب نظران نیز «عدم نظارت» و «وجود دلالان از کشتارگاه تا مغازه‌ها» به عنوان دلایل اصلی این نابه‌سامانی بازار مرغ مطرح می شود. برخی از مغازه داران نیز معتقدند که توزیع سهمیه محدود جهت فروش نرخ مصوبه‌ای ٢٠ هزار و ۴٠٠ تومان به چندین فروشگاه عرضه مرغ انجام می شود.

فروشندگان، این مشکلات را سیاست در راستای پخش مرغ‌های منجمدی می‌دانند که تنها کمتر از دو ماه تاریخ مصرف دارند و در حجم عظیمی در انبارهایی دپو شده و باید تا فرا رسیدن تاریخ انقضا وارد بازار شود در غیر اینصورت باید معدوم شوند!

سپاه و بسیج بازهم پای کار مردم

در همین راستا به درخواست سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و پیگیری سازمان بسیج اصناف سپاه تهران، ۲۲ نفر از بسیجیان اصناف شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ناحیه سلمان فارسی در محل کشتارگاه حاضر و پس از غرفه بندی و مشخص شدن نحوه توزیع منطقه ای ، ضمن نظارت کامل بر غرفه دار در کشتارگاه ، اقدام به اعزام یک نفر بازرس به‌همرا مرغ فروش از مبدأ (کشتارگاه ) کرده اند که ضمن نظارت بر نحوه توزیع در محل ، از دیگر تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

در این اقدام خیرخوواهانه ۱۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ در بین ۲۲ مغازه مرغ فروش منطقه۱۱، ازساعت ۹الی۱۴ توزیع شد. همچنین نظارت این حوزه بر عملکرد بازرسان حوزه انجام شد.

 
















کد خبر: ۵۴۱۶
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha