دستگیری-سارق-جیب-بر-پس-از-سرقت-آی-پد
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق منازل مسکونی با ۱۵ فقره سرقت در منطقه بهارستان خبر داد و گفت: در پی افزایش وقوع سرقت منزل در مناطق مرکزی تهران، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار کلانتری ۱۰۹ بهارستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تشکیل اکیپ‌های ویژه و بررسی شیوه و شگرد سرقت و پس از تجمیع پرونده‌های ارجاعی، تیم عملیات کلانتری ۱۰۹ اقدام به جمع‌آوری دلایل و مستندات پیرامون نحوه وقوع و شیوه و شگرد بکار رفته در سرقت این منازل کردند.

سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۰۹ در خلال رسیدگی به پرونده‌های مطروحه موفق به دستگیری فردی ۴۴ ساله بر اساس سرنخ‌های به‌دست‌آمده شدند. متهم دستگیرشده که اهل و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور است، به ۱۵ فقره سرقت منازل مسکونی در مناطق مرکزی تهران اعتراف کرد و صحنه‌های سرقت توسط مأموران کلانتری بازسازی و مال‌باختگان شناسایی‌شده‌اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بررسی‌های بیش‌تر از مخفیگاه سارق بازدید و مقادیری لوازم منزل شامل چندین آینه برنز، لوسترهای قیمتی و چندین تخته فرش نفیس دستباف به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال کشف که با هماهنگی‌های قضائی تمامی اموال کشف شده تحویل مال‌باختگان شد.

سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با تأکید به تجهیز منازل مسکونی به امکانات حفاظتی و امنیتی ضد سرقت، از مردم خواست که در صورت ترک منزل به مدت طولانی، منازل خود را به اقوام یا همسایگان مورد وثوق بسپارند.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۵۴۱۴
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha