download
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، ئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۱۲ فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: متهم برای شانزدهمین مرتبه وارد زندان شد. پانزدهم دی ماه پرونده ای مبنی  بر موبایل قاپی از کلانتری ۱۱۸ ستارخان  برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد : محتویات پرونده حاکی از آن بود ساعت ۲ بعدازظهر پانزدهم دی ماه در خیابان ستارخان ۲ موتورسوار با استفاده از  یک دستگاه موتورسیکلت موبایل شاکی را سرقت و گریخته اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت : در بررسی های پلیسی مشخص شد، یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش تر با با عناوین مجرمانه موبایل قاپی و سرقت موتورسیکلت دستگیر شده است.

سرهنگ  اختیاری تصریح کرد : استعلاماتی  صورت گرفته مشخصد که متهم  ۱۵ فقره سابقه کیفری داشته و  آخرین مرتبه به جرم  سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده است.

این مقام پلیسی با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد،  افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار کرد، با همکاری یکی از دوستانش با پرسه زنی در معابر عمومی، سوژه های خود را شناسایی و تا کنون ۱۲ فقره مرتکب موبایل قاپی شده است.

سرهنگ اختیاری با بیان اینکه متهم برای شانزدهمین مرتبه روانه زندان شد، گفت : تا کنون ۱۰ تن از مال باختگان شناشایی و تلاش برای دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۳۸۱
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha