۶۲۴۷۰۸۲_۸۱۳
 

به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار "قاسم رضایی" در آخرین روز از تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ مصادف با روز طبیعت از تفرجگاه ها، تفریحگاه‌ها و پارک‌های استان تهران بازدید هوایی کرد.

 

وی همچنین در این پایش هوایی به رصد محور‌های مواصلاتی منتهی به پایتخت و تردد‌های جاده‌ای پرداخت و گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و اکثر مردم طبق شیوه نامه‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده اند.

 

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به این که مردم فهیم جامعه اسلامی همواره با پلیس در همه زمینه‌ها همکاری کرده اند، بیان داشت: بحمدالله مردم عزیز، چون سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی نسبت به شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت پایبند بوده و سعی کرده اند تا حدممکن از منازل خود خارج نشوند.

 

وی از همکاری و همراهی مردم با پلیس به ویژه در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان شاءالله به زودی شاهد نابودی ویروس کرونا خواهیم بود و مردم عزیز در نوروز‌های آتی، سنت‌های سال نو را در آرامش و سلامت انجام خواهند داد.

 

اعمال قانون ۱۰۰ خودرو توسط پهپاد‌ها

 

سردار رضایی در ادامه به مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا رفت و کلیه محور‌های مواصلاتی کشور را رصد کرد.

 

وی در این بازدید با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در رصد جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی گفت: امسال برای اولین بار در نیروی انتظامی از پهپاد‌ها برای کنترل محور‌های مواصلاتی در سطح کشور استفاده شد.

 

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر لزوم توسعه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین و هوشمند در انجام ماموریت‌های محوله اعلام کرد: امسال در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپاد‌ها اعمال قانون شدند.

 

انتهای پیام /الف
کد خبر: ۵۳۶۰
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha