۱۳۲۰۶۸۸_۷۰۰
 

به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از مراجع اصلی تامین امنیت عمومی مردم، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در تحقق این هدف موفق باشد.

 

سردار رحیمی در ادامه اضافه کرد: طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش و کلیه مجرمانی که با رفتارهای نابهنجار و ضد اخلاقی سعی در بر هم زدن آرامش عموم مردم دارند، به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

وی تاکید کرد: هیچ نقطه امنی برای مجرمان در شهر وجود ندارد و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با عربده کشی و رفتارهای خشونت ‌آمیز امنیت شهروندان را دچار چالش کنند.

 

فرمانده انتظامی پایتخت، امنیت عموم مردم را خط قرمز نیروی انتظامی پایتخت خواند و گفت: با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

سردار رحیمی همچنین از برخورد و دستگیری خرده فروشان موادمخدر خبر داد و تصریح کرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و همچنین دستگیری خرده فروشان موادمخدر کماکان در شهر تهران اجرا می‌شود و این افراد تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

 

وی یادآور شد: نیروی انتظامی با مزاحمان نوامیس و مختل کنندگان امنیت مردم به شدت برخورد خواهد کرد و همه این اقدامات به طور مستمر و مداوم در راستای تامین هر چه بهتر امنیت و آرامش شهروندان صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام /الف
کد خبر: ۵۳۵۸
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha