۶۲۴۳۷۱۶_۱۰۶

 

به گزارش گروه سیاسی تهران پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی افزود: تا ساعت ۱۹ دیشب یازدهم فروردین ماه؛ چهارمین روز از فرصت هفت روزه نام نویسی انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع از روز اول تا چهارم نام نویسی، برای ۶ حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، نام نویسی ۳۳۵ نفر شامل ۲۴ زن و ۳۱۱ مرد نهایی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این نام نویسی ها، گفت: در این دوره از نام نویسی ها، از میانگین ثبت نام کنندگان،۲۹ درصد ایثارگر و ۲۷ درصد دارای سابقه داوطلبی در ادوار مجلس هستند.

موسوی همچنین در خصوص میانگین سنی داوطلبان هم گفت: بیشترین گروه داوطلبان متعلق به رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال و ۵۱ تا ۵۵ سال است.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند، توصیه کرد: با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش بینی شده برای نام نویسی از طریق موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای نام نویسی اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن نام نویسی خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

قابل ذکر است، نام نویسی داوطلبان انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ فروردین ادامه دارد.

​دبیر ستاد انتخابات کشور به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند گفت: با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش بینی شده برای نام نویسی از طریق موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای نام نویسی اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن نام نویسی خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند و اگر مراجعه نکنند ثبت نامشان قطعی نخواهد شد. فرمانداری‌های تهران، میانه، گچساران، تفرش، بهار و آستانه اشرفیه روز‌های پنجشنبه و جمعه نیز آماده پذیرش و تکمیل مراحل نام نویسی داوطلبان هستند.


 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۳۴۳
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha