۵۴۶۱۱۶_۶۰۲
 

جواد کریمی قدوسی  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس، با بیان اینکه در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ نقطه عطفی در تاریخ اسلام و ملت ایران رقم خورد، عنوان کرد: این نقطه عطف موجب شد که بار دیگر  عزم و اراده ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) برای حاکمیت مبانی اسلام و حدود و احکام الهی و آرمان های اسلام ناب در ایران محقق شود.

 

 

کریمی قدوسی با بیان اینکه پشتوانه اصلی نظام را در سه رکن می توان تعریف کرد، گفت: رکن اول، ایدئولوژی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی می باشد که همان آرمان های اسلام ناب است. رکن دوم نیز نظام رهبری و مدیریت در اسلام است که ولایت فقیه  منشا در نظام امامت دارد که حضرت امام خمینی(ره)  این نظام و مدیریت الهی را در یک دوران سیاه و تاریک تاریخ جهان به دنیا و ملت ایران که همراه ایشان بودند، معرفی نمودند. رکن سوم جمهوری اسلامی نیز خود مردم اند که مقصد و هدف اسلام ناب و رهبری حضرت امام(ره)  نیز سعادت بشر و در جمهوری اسلامی سعادت ملت ایران است.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه تصریح کرد: طی ۴۲ سال گذشته این سه رکن همیشه در وسط میدان و در عرصه کارزار برای محقق کردن حاکمیت اسلامی در نظام اسلامی با هم بوده اند و هیچ گاه بین این سه رکن تفرقه ایجاد نشده است. در حالی که هدف تمام دشمنان از بدو شروع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۲ تا امروز مقابله با اسلام و پشیمان کردن ملت ایران نسبت به حمایت از اسلام و رهبری بوده است. اما وفا و جوانمردی ملت ایران و ایثار و تقدیم ده ها هزار شهید و تحمل رنج و گرفتاری های زیاد در تحریم ها، ترورها، تهاجم و شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و سالیان اخیر نیز داستان نفوذ ، همچنین همراهی این سه رکن با هم تمام دشمنی ها را خنثی کرده است و تا زمانی که این سه رکن همراه و اسلام مسیر را تعیین می کند و رهبری هدایت و مردم اطاعت می کنند، ملت ایران رو به رشد و تکامل پیش می روند.

 

 

کریمی قدوسی مطرح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برای ملت های بزرگی همچون عراق، سوریه، لبنان، یمن، افغانستان، پاکستان و حتی کشورهای دوردست اروپایی و غیره یک الگوی پذیرفته شده ای است که درعمل کارآمدی خود را ثابت کرده است.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان بیان کرد: امیدواریم خداوند در ادامه این مسیر الهی ملت ایران، مسلمانان منطقه را و نظام رهبری را مورد عنایت ویژه و خاص خود قرار دهد تا انشاءالله زمینه فرج مهدی موعود به طور کامل فراهم شود که آنگاه جهان از این الگوی اسلام ناب بهره مند خواهد شد و بشر به سمت اسلام گرایش پیدا خواهد کرد و همه بشر به این دین درخواهند آمد، زیرا وعده الهی است.

 

 

انتهای پیام/الف

کد خبر: ۵۳۴۰
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha