فروزنده
لطف‌الله فروزنده کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات بیان کرد: بیانات رهبر انقلاب در این زمینه توصیه حکیمانه ای بود که می تواند کشور را به سمت رشد و تعالی سوق دهد.

 

فروزنده با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است، تاکید کرد: انتخابات نمایش قدرت ملت ایران است. باعث مایوس شدن دشمنان و استکبار جهانی می شود و یک پشتیبانی مهمی برای نظام اسلامی است که متکی بر اراده مردم است. از سویی دیگر باعث شور و  نشاط ، تحول و جابجایی قدرت در کشور می شود و موجب می گردد مردم احساس کنند که در سرنوشت خود نقش دارد.  لذا بسیار اهمیت دارد از همین رو مردم باید هوشمندانه در انتخابات مشارکت کرده و فرد و تیمی را انتخاب کنند که بتواند کشور را با داشتن این همه امکانات و منابع اداره کند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: اگر دولتی کارآمد شد انتخاب مردم است و اگر  ناکارآمد هم شد باز نیز انتخاب مردم است  بنابراین در این خصوص مردم مسئول هستند و بایستی بتوانند مسئولیت خود را به درستی انجام دهند.

 

فروزنده به انتخابات شوراهای شهر اشاره ای کرد و گفت: انتخابات شوراها بسیار مهم است مخصوصا تهران که کلانشهری است و مجموعه شهرداری تهران چند تا وزارت خانه را دربر می گیرد و بسیار نقش کلیدی دارد.  با توجه به مشکلات عدیده ای که در تهران چون ترافیک، آلودکی، تراکم جمعیت و تراکم فعالیت ها  وجود دارد، اگر شورای جدید یک شورای خوب، سالم و کارشناس و فهیم باشد، می تواند کمک کند تا کارهای زیربنایی مهمی در تهران انجام گیرد.

 

وی در توضیح بیشتر تاکید کرد: بنابراین اگر تهران نقش پایتختی و سیاست گذاری خود را به درستی اجرا کند، می تواند در کل کشور تاثیر گذارد. از همین رو مسئله انتخابات شوراهای تهران و شهرهای استان تهران نیز از اهمیت برخوردار است. البته  تمام اینها در سایه مشارکت بصیرانه، هوشمندانه و حکیمانه و عاقلانه مردم شکل می گیرد.

 

انتهای پیام/الف

کد خبر: ۵۳۰۶
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha