قناعتی۹
ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با انتقاد از عملکرد شورای شهر و شهرداری تهران عنوان کرد: با توجه به آلودگی و ترافیک شهر تهران، موضوع حمل و نقل شهری از موضوعات اولویت دار است که شورای شهر و شهرداری می توانستند توجه بیشتر و بهتری به آن داشته باشند.

 

قناعتی در ادامه افزود: مسوولان شهری نسبت به اتمام کامل خطوط ریلی ۶و۷ بایستی اقدام می کردند و تمام ایستگاه‌های آن بهره برداری می شد. ضمن آنکه تامین واگن های مورد نیاز باید صورت می گرفت.اما این اقدامات در حوزه ریلی رخ نداده است که در این راستا یا دولت به تعهدات خود عمل نکرده یا در سیاست هزینه کرد شورا و شهرداری، اولویت مترو نبوده است.

 

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز بیان کرد: بی توجهی مسوولان شهری نسبت به این موضوع موجب شده مردم تهران در سفرهای شهری خود با مشکل مواجه شوند.

 

قناعتی اظهار داشت: شورا و شهرداری شهر تهران می توانست از ظرفیت همسویی با دولت برای هماهنگی بهتر امور استفاده کند  اما این اتفاق صورت نمی گیرد.

 

عضو سابق شورای شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: مسوولان شهری اعم از شهرداری و شورا بایستی پاسخ دهند چرا نسبت به  موضوعات مهم شهری بی توجهی کرده اند و آیا  در سمت و سوی هزینه کردشان موضوعی مهمتر از ناوگان شهری وجود داشته که ما امروز در توسعه حمل و نقل شهر تهران همچنان با مشکل مواجه هستیم. لذا اگر هزینه کردشان جایی بوده که اولویت را خوب تشخیص نداده‌اند یا بد تشخیص داده اند، بایستی پاسخگوی عملکرد فکری و اجرایی خود باشند.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۰۳۵
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha