۶۲۲۵۵۱۷_۷۳۴
به گزارش گروه سیاسی تهران پرس،امیر سرتیپ «فرهاد آریانفر» گفت: مهم‌ترین راهبرد قرارگاه منطقه غرب نزاجا اجرای «طرح‌های لبیک» است که به‌عنوان استراتژی بلندمدت مسیر راه آینده را برای ما روشن کرده است و ما مطابق با این استراتژی کار را پیش می‌بریم.

ورود ارتش به فاز جنگ‌های شبکه‌ای و هوشمند

وی با بیان اینکه اجرای طرح لبیک منتج به ارتقای توان رزمی و دفاعی خواهد شد، افزود: مطابق با اجرای طرح‌های لبیک، مطالبات فرماندهی معظم کل قوا نیز اجرا می‌شود که این موضوع نیز از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و در حال ورود به مرحله جنگ‌های شبکه‌ای و هوشمند هستیم.

امیر آریانفر در خصوص برگزاری رزمایش‌های این قرارگاه، گفت: جهت ارزیابی توان رزمی و تعیین نقاط قوت و ضعف تاکنون رزمایش‌هایی را سطح گروهان، گردان و تیپ برگزار کرده‌ایم و در صورت دستور سلسله‌مراتب فرماندهی، آمادگی لازم جهت حضور در رزمایش‌های بزرگ نیروی زمینی را داریم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با اشاره به تغییرات ساختاری نزاجا بیان کرد: متناسب با تحول ساختاری نیروی زمینی و ایجاد یگان‌های متحرک هجومی، یگان‌های واکنش سریع و یگان‌های متحرک زرهی، با حمایت فرمانده نیروی زمینی پیگیر دریافت تجهیزات جدید به‌ویژه در حوزه جنگ الکترونیک و سامانه‌های پهپادی هستیم.

امیر آریانفر خاطرنشان کرد: قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دیجیتالی کردن تجهیزات ارتباطی و مخابراتی تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت داده است و می‌توان گفت که در حال وارد شدن به فاز جنگ‌های شبکه‌ای و هوشمند هستیم.

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۵۲۴۰
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha