f554d37e-fc94-45fe-89ef-3fbbf702f0b1_PhotoA

به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، علیرضا احمدی، رئیس شورای عالی استان ها در حاشیه وبینار سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حکمرانی محلی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مبحث شوراهای اسلامی در کشور بحث بسیار مهمی است و این نهاد در امورات مردم تاثیرگذار است و از آنجایی که مجمع تشخیص مصلحت نظام جایگاه ویژه ای در تبیین سیاست‌های کلی نظام دارد و به‌عنوان بازوی مشورتی مقام معظم رهبری در تعیین این سیاست‌ها شناخته می‌شود لازم بود جلسه‌ای با دبیر این مجمع و با حضور شوراها برگزار کنیم.




وی افزود: هدف ما این است که از ظرفیت مجمع تشخیص مصحلت نظام استفاده کنیم تا در برنامه هفتم توسعه فصلی به شوراها اختصاص داده شود.

احمدی اظهار کرد: ما برای اینکه بتوانیم به حکمرانی محلی دست پیدا کنیم باید در قوانین تجدید نظر شود و همچنین برای تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری نیز باید از سیاست‌های کلی نظام استفاده کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه شورای عالی استان‌ها نقش عمده‌ای در ارائه طرح به مجلس دارد باید تا آخرین لحظه به فعالیت خود ادامه دهد و وظایف خود که خدمت‌گذاری و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است را پیش ببرد.

وی افزود: ما امروز در اولین روز کاری در سال ۱۴۰۰ شمسی اولین وبینار را برگزار کردیم و در این شرایط همه‌گیری ویروس کرونا از فضای مجازی استفاده کردیم که با استقبال خوبی برگزار شد.

پایان پیام/


کد خبر: ۵۲۵۰
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha