دستگیری پلیس دستبند
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق زورگیر در شرق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

وی ادامه داد: چهارم بهمن ماه پرونده ای به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با موضوع زورگیری تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع و تیمی از کارآگاهان مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

سرهنگ مجیدی در ادامه عنوان کرد: شاکی در خصوص نحوه سرقت اظهار کرد، حدود ساعت ۱۱ شب بیست و پنجم دی ماه در حال مراجعه به منزل بودم که راکب و ترک نشین موتورسیکلتی به من نزدیک و با تهدید تلفن همراهم به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال را سرقت و از محل گریختند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت : با توجه به حساسیت موضوع ، اکیپی از کارآگاهان به محل سرقت اعزام و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم در بررسی صحنه سرقت موفق می شوند هویت یکی از سارقان به نام کامران را شناسایی کنند .

سرهنگ مجیدی عنوان کرد : کارآگاهان در گام بعدی مخفیگاه کامران را در شرق تهران شناسایی و طی عملیاتی پلیسی موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران انتقال دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری متهم متواری ادامه دارد، تصریح کرد: کامران در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۲۵۴
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha