۰۰
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی گفت: سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت اماکن تجاری در کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه شاکی اظهار داشت، سارق یا سارقان یک دستگاه لیزر و میکرودرم و برخی لوازم دیگر از مطبش به ارزش ۵ میلیارد ریال سرقت کرده اند، ادامه داد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و تیمی از کارآگاهان پایگاه هفتم مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی ابراز داشت: در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از یکی از سارقان به دست آمد و در نهایت مخفیگاه وی در شهرک مسعودیه شناسایی و با هماهنگی و اخذ دستور قضائی متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه کاکاوندی افزود: با انتقال متهم به پایگاه هفتم این پلیس و مواجهه با ادله های جمع آوری شده به بزه انتسابی اعتراف و اذعان کرد، با همدستی فردی به اسم جلیل سرقت را انجام داده است و اموال مسروقه در اختیار همدستش می باشد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه کارآگاهان در گام بعدی مخفیگاه متهم متواری را در شهرک ولیعصر(عج) شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی را نیز در مخفیگاهش دستگیر کردند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی اموال مسروقه کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به این پایگاه انتقال یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان با قرار تأمین مناسب برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت های احتمالی دیگر در اختیار این پایگاه قرار دارند.
کد خبر: ۵۲۳۲
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha