ok-وام-مسکن
به گزارش گروه اقتصادی تهران پرس؛ اواخر اسفندماه بود که بانک عامل بخش مسکن در اطلاعیه اعلام کرد:  این بانک مهلت استفاده از تسهیلات طرح ۸۲ را تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تمدید کرد. در این راستا اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده مشمول درخواست‌هایی است که پیش نویس قرارداد حداکثر تا  ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ تنظیم و قرارداد‌های مذکور حداکثر تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در دفاتر اسناد رسمی ثبت شوند.

سقف تسهیلات مذکور در مرکز استان، برای خرید انفرادی ۸۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۶۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های استان برای خرید انفرادی ۶۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

تمدید وام خرید مسکن بدون نیاز به اوراق، تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ 

به گفته محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن همه شرایطی که متقاضیان برای دریافت تسهیلات اوراق گواهی حق تقدم نیاز دارند نیز برای این نوع تسهیلات جاری است. برای مثال متقاضیانی می‌توانند از این بخش از تسهیلات استفاده کنند که سن بنای ملک خریداری شده کمتر از ۲۵ سال باشد.

وی می افزاید که تنها تفاوت این تسهیلات با تسهیلات اوراق گواهی حق تقدم در مدت زمان بازپرداخت است که معادل ۵ سال در نظر گرفته شده در حالی که طول دوره بازپرداخت تسهیلات‌ از محل اوراق گواهی حق تقدم ۱۲ سال است. رخ سود پیش‌بینی شده برای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده معادل ۱۸ درصد است.
کد خبر: ۵۱۷۴
۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha