۲۰۲۰۰۶۱۰۰۷۷۲۱۹۱۳۵۸
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به سخنان نوروزی رهبرمعظم انقلاب اسلامی و انتخاب شعار سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: یقینا تولید در کشور به منزله ایجاد اشتغال و عدم وابستگی به بیگانگان است و همین موضوع می تواند موجب رونق اقتصادی در کشورمان شود.

وی ادامه داد: موضوع بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در سال ۱۴۰۰ برایمان حائز اهمیت است و مجلس شورای اسلامی در سال جدید تلاش مضاعفی برای تحقق بخشی به شعار سال خواهد داشت.

رفیعی افزود: هر آنقدر که بتوانیم کشور را به سمت تولید پیش ببریم، به همان اندازه توانسته ایم که اقتصاد کشور را از رکود نجات دهیم و به سمت گشایش اقتصادی سوق دهیم و متاسفانه این امر در طول سال های گذشته به دلیل بی تدبیری برخی مسئولان محقق نشد و حتی شاد تعطیلی برخی از کارخانه ها در کشور بودیم که همین امر باعث بیکاری تعداد زیادی از کارگران شد.

نماینده مردم تهران گفت: وقت آن گذشته که بخواهیم فقط در خصوص تولید شعار دهیم، باید در سال ۱۴۰۰ کارنامه عملی از تولید در کشور به مردم نشان دهیم و از هرگونه شعار دادن فاصله بگیریم و یقینا عمل به فرمایشات رهبرانقلاب در سال جدید می تواند شرایط بهتری را برای کشورمان رقم بزند.


رفیعی در صفحه توییتر خود نیز در خصوص اهمیت تولید در کشور نوشته است: "‏حمایت و تسهیل مسیر تولید،لازمه رشد و پیشرفت اقتصاد است. ‎اقتصاد و ‎معیشت مردم در مضیقه است و بهبود آن بیش از هر چیزی اولویت دارد. باید همگی هرچه در توان داریم به کار ببندیم تا با شکوفاسازی تولید،مسیر رشد و بالندگی سریع تر اقتصاد را هموار سازیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۱۵۱
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha