۳۶a517f1-566d-4f81-85ac-d35c031039be
جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی با بررسی های وضع موجود کشور، سال ۱۴۰۰ را به نام سال تولید، پشتیبانی ها و رفع موانع تولید نامگذاری کردند و این موضوع نشان می دهد که برای رهایی از رکود اقتصادی حاکم در کشور، این مسیر می تواند موثر واقع شود.

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی هایشان بر ضرورت تحقق بخشی اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید داشته اند و این موضوع همان تولید است اما متاسفانه برخی از مسئولان فقط در مصاحبه هایشان اعلام کردند که به این خواسته رهبرمعظم انقلاب اسلامی عمل می کنند اما کارشان خروجی نداشت و موثر واقع نشد.

حسینی کیا افزود: راه نجات کشور در شرایط فعلی، پیروی از دستورات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در راستای رونق تولید و رفع موانع آن است و یقینا حمایت از تولید می تواند باعث افزایش قدرت خرید مردم و اشتغال زایی در کشور شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تولید در کشور باید در اولویت نخست مسئولان قرار بگیرد، افزود: در طول سال های گذشته شاهد تعطیلی برخی از مراکز تولیدی در کشور بودیم که همین امر باعث شده که امروز با کمبود برخی کالاها در کشور مواجه باشیم و باید مجلس شورای اسلامی با وضع قوانینی، موانع از پیشروی تولید را از میان ببرد و باعث رونق اقتصادی و افزایش تولید در کشور شود.

وی در پایان گفت: باید برای افزایش تولید در کشور سیاست های تشویقی قرار بدهیم تا هر جا که شاهد افزایش تولید بودیم، با تشویق هایی باعث افزایش انگیزه در میان تولیدکنندگان باشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۱۲۷
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha