Negar_۲۰۲۱۰۳۲۰_۱۴۰۰۴۲
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در مانور اقتدار ۴۰۰ نیروی انتظامی با شعار امنیت و سلامت و نشاط بهاری که در میدان آزادی برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا ماموریت‌های ویژه‌ای همانند طرح نوروزی و ماموریت کمک به کادر درمانی و بخش سلامت  در صدر ماموریتهای پلیس قرار گرفت.

وی افزود: از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا برای برقراری امنیت در تهران با منع تردد در مبادی ورودی و خروجی تهران اقدامات ارزشمندی صورت گرفت.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه سال ۹۹ طلایی ترین سال در کشور بود، ادامه داد: با اجرای طرح کاشف و رعد، ۸ درصد افزایش کشف و ۷۵ درصد از جرائم کشف شد. جزو برترین ها بودیم. در مبارزه با مواد مخدر با اجرای طرح ها ی مختلف همزمان علیه قاچاقچیام معتادان اجرا شد.

سردار رحیمی عنوان کرد: در سال ۹۹، ۲۵ تن مواد مخدر کشف شد. همچنین در طرح ظفر بسیاری از مراکز خرید و فروش مواد مخدر پلمپ شد. همکاران در پلیس راه و راهنمایی رانندگی هر دو رده های برتر شد و  پلیس راه با اجرای طرح های مختلف، کمترین کشته را در جاده ها داشت.

وی افرود: در چهارشنبه پایان شال با اقداماتی که صورت گرفت،  کمترین حادثه در کل کشور داشتیم و پیش از چهارشنبه سوری ده ها نفر از ارازل و اوباش دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با بهره گیری از ۱۴۰۰ گشت خودرویی و موتوری طرح امنیت و نوروزی پایتخت را شروع کردیم و بیش از ۱۹۰ ایستگاه پلیسی را فعال کردیم و با حضور گسترده همکاران که مردم به راحتی به پلیس دسترسی داشته باشند و با همکاری ۲۲هزار نفر از همکاران در ایام نوروز برای برقراری امنیت تلاش خواهند کرد.

سردار رحیمی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تاکید شده مردم از رفتن به سفر خودداری کنند، گفت: شهر تخلیه شده ولی برای جلوگیری سرقت اماکن و منازل برنامه‌های ویژه ای داریم.

به گزارش ساراپیرانه

انتهای پیام/
کد خبر: ۵۰۸۹
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha