۱۶۴۵۶۳۳۶۶
به گزارش تهران پرس سید جلال ملکی دراین باره گفت:‌ در شب چهارشنبه آخر سال دو سوم مجمع کل نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی شهر تهران در ۱۳۳ ایستگاه آتش نشانی و هزار نقطه پر ازدحام شهر از جمله بوستان ها و پارک ها مستقر می شوند.

به گفته وی، آتش نشانان از ساعت ۱۵ فردا -۲۶ اسفند- در نقاط مهم شهر مستقر شده و تا عادی شدن شرایط، در این اماکن حضور خواهند داشت.

ملکی ادامه داد: از ظرفیت خودروهای عملیاتی شهرداری، تانکرها و خودروهای واترجت هم در صورت نیاز و بروز حوادث استفاده خواهد شد.

وی گفت:‌ مراسم چهارشنبه آخر سال با توجه به استفاده از انواع ترقه و امثال آن جایگاه جشن خود را مثل سال های قبل ندارد و هر سال شاهد مصدومیت و تلفات جانی تعداد زیادی از همشهریان هستیم و به همین مناسبت از همه هموطنان می خواهم دستکم به خاطر بیماری کرونا مراعات کنند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، اگر سال های قبل صرفا نگران مصدومیت ها بودیم الان علاوه بر مصدومیت ها نگران انتقال کرونا به خصوص نوع جهش یافته آن در دور همی ها و تجمع ها هستیم.

وی تاکید کرد: می دانیم که همه شهروندان، ماه هااست که به خاطر بحران کرونا، دورهمی و جشنی نداشته اند با این حال تقاضا می کنیم به خاطر قطع زنجیره کرونا و خستگی همکاران کادر درمان و همکارانم که در ضدعفونی معابر نقش داشتند به خاطر جشن کوتاه مدت چند ساعته با شرایطی مواجه نشویم که در هفته های آینده با افزایش شیوع بیماری کرونا مواجه شویم.

ملکی از شهروندان خواست که مثل سال گذشته که همکاری بسیار خوبی داشتند امسال هم پای کار ایمنی شهر خود باشند و توقع این است که جشنی صورت نگیرد یا اگر می خواهند دور هم داشته باشند، جمع کوچک و خانوادگی را در داخل منزل بگیرند.

وی همچنین از شهروندان خواست به هنگام هر گونه حادثه ضمن فاصله گرفتن از محل مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.
کد خبر: ۴۹۹۴
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha