inde22222x
به گزارش تهران پرس  ، علی اکبر کریمی پور با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری در شرایط کنونی که نگرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه حاکم شده است، نصب المان های نوروزی و نورپردازی معابر دردستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نصب آلمان‌های نوروزی از هفته گذشته آغاز شده است،گفت: این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت و شادابی در معابر شهری است.

کریمی پور با اشاره به مکان‌های جانمایی این المان ها، ادامه داد المان‌های طنین نوروز در میدان شهید طهرانی مقدم ،باغ مینیاتوری در خیابان لبخند،سفره هفت سین در ورودی بوستان ستارخان و همچنین المان های عمو نوروز در بلوار قیصر امین پور و بوستان شهرآرا نصب شده است.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۲ با اشاره به اقدامات اجرایی در زیباسازی میادین اصلی منطقه گفت: میدان صنعت به عنوان شاخص ترین میدان منطقه است که نصب تقویم نوروز ۱۴۰۰ و همچنین المان عمو نوروز و سفره هفت سین در این میدان دردستور کار قرار دارد.

به گفته وی درحال حاضر با نصب گلدان های شهری درمیدان صنعت، زیبایی های بهاری دراین میدان به تصویر کشیده شده است.

معاون شهردار منطقه۲ گفت: نصب ریسه های نوری مدور و المان نوری درمعابر و میادین این منطقه با هدف آراستگی و زیباسازی شهری ازدیگر اقدامات اجرایی در طرح استقبال از بهار است.
کد خبر: ۵۰۲۰
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha