۱۶۴۵۵۳۸۷۳
به گزارش تهران پرس  ، عیسی ساوه شمشکی در آیین کاشت ۲۰ نهال که در ایستگاه شماره یک توچال برگزار شد اظهار کرد: هم اینک امکانات خاصی برای فعالیت های ورزشی و توریستی در مجموعه توچال وجود دارد که می‌تواند زمینه بهره مندی ۱۲ میلیون مخاطب استان تهران را فراهم کند.

وی با بیان اینکه امکانات موجود در این مجموعه ورزشی و توریستی می‌تواند زمینه حضور ورزشی اسکی بازان را برای فراهم کند گفت: این مجموعه با بهره مندی استاندارد روز می تواند برای فصول گرم و سرد برای ورزش‌های اسکی و صحرا نوردی به عنوان قطبی خاص مطرح شود.

همچنین رییس فدراسیون اسکی در این آیین با بیان اینکه رنگ سبز پیام آور دوستی، زندگی، همگرایی، اتحاد و انسجام محسوب می‌شود افزود: اینگونه برنامه می تواند ضمن توسعه فضای سبز پیرامونی نیز زمینه ساز فرهنگ سازی در نسل های مختلف جامعه شود.


عباس نظریان ادامه داد: فعالیت اقدامات خیر خواهانه فردی نبوده بلکه به صورت تیمی است تا اجرای خوبی در اذهان عموم ثبت شود.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی توچال افزود: کاشت درخت سنت حسنه و صدقه جاریه است چراکه تا مادامی هر موجودی از آن بهره مند شود، ثوابش به بانی خیر آن خواهد رسید.

روح الله امداد با بیان اینکه در چند سال اخیر شاهد آسیب هایی از برنامه چهارشنبه سوری هستیم اظهار کرد:  استفاده از مواد محترقه باعث شده تا برخی آسیب های جدی جان شهروندان را تهدید کند که می طلبد با کاشت درخت به دنبال احیای این اقدامات غلط در سطح جامعه باشیم.

همچنین منوچهر زندی دبیر کل افتخاری انجمن ورزشی نویسان با اشاره به اینکه محیط طبیعی توسط برخی کوهنوردان به نابودی کشیده شده اند تاکید کرد که باید حفظ محیط زیست را سرلوحه خود قرار دهیم تا محیط طبیعی و کوهستانها در امان بمانند.

این آیین با حضور رئیس هیات اسکی استان تهران و شمال غرب تهران، جمعی از پیشکسوتان این ورزش و کمیته محیط ریست و گردشگری هیات اسکی تهران برگزار و ۲۰ اصله نهال در فضای ایستگاه یک توچال به نام آنان کاشته شد.
کد خبر: ۴۹۱۰
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha