۱۳۹۹۰۶۱۲۰۰۰۸۰۶_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس ، انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: به طور قطع رعایت قانون و مقررات انتخاباتی است که یکی از مهمترین الزامات آن بی طرفی در این انتخابات است.

وی افزود: انجام اقدامات و ایجاد زیرساخت های مناسب برای انتخابات از جمله تامین امنیت در پای صندوق های رای از دیگر الزامات است که این عوامل مهم می تواند به مشارکت بالای مردم کمک کند.

استاندار تهران با بیان اینکه کمیته های مختلف ستاد انتخابات در این استان از روزهای گذشته تشکیل می شود و مصوبات خوبی در جلسات داشته ایم، گفت: جلسات ستاد انتخاباتی در شهرستان ها و در سطح استان به طور منظم در حال برگزاری است و در هر جلسه ای نیز مصوباتی در راستای برگزاری منظم انتخابات پیش رو تصویب می شود.

وی تاکید کرد: دولت تمامی تلاش خود را می کند که امکانات مناسب را برای اخذ رای آسان مردم فراهم کند و با توجه به جمعیت بالای استان تهران این هدف مهم با وحدت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی امکان پذیر است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و ۴۰ هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری کشور ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۲۲
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha