به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای ۲۹۴ حکم قضائی در اجرای طرح ۴۲ ، گفت: در این طرح ۷۳۹ نفر سارق و مالخر دستگیر که از این تعداد ۱۳۷ نفر سابقه دار بودند. وی با اشاره به متلاشی شدن ۴۶ باند و کشف سه هزار و ۷۳۳ مورد از اموال مسروقه در این طرح، گفت: در اجرای این طرح ۱۰۶ دستگاه خودروی مسروقه و ۶۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد. رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح به ۸۷۵ پرونده رسیدگی و ۲۵ محکوم متواری شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت: ارزش اموال کشف شده در این طرح ۱۳ میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان برآورد شده است. این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی به همراه مقادیری فشنگ جنگی نیز کشف شده است، عنوان داشت: در رعد ۴۲، حدود ۶۸ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۳۴۰ لیتر مایعات پیش ساز مواد محترقه کشف شد. وی با اشاره به کشف۶۷ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۳۴ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۱۳۴ معتاد متجاهر، گفت: در این طرح، ۴۲ قاچاقچی کالا دستگیر و از آنها ۳۶۳ هزار و ۶۹۵ مورد کالای قاچاق کشف شد که در این رابطه ۴۶ پرونده به ارزش سه میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان کشف و رسیدگی شده است. وی بیان داشت: در این طرح با اشراف اطلاعاتی یک باند سرقت به عنف لوازم خودرو شناسایی و هشت نفر اعضای آن شامل دو نفر خانم و ۶ نفر مرد دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنها ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و پنج قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد. رحیمی با اشاره به دستگیری یک باند سرقت مسلحانه نیز، گفت: این باند در محدوده افسریه شناسایی و پنج اعضای آن دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه کلت کمری، بی سیم دستی و مقادیری لوازم سرقتی نیز کشف شد.
دستگیری پلیس دستبند

به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای ۲۹۴ حکم قضائی در اجرای طرح ۴۲ ، گفت: در این طرح ۷۳۹ نفر سارق و مالخر دستگیر که از این تعداد ۱۳۷ نفر سابقه دار بودند.

وی با اشاره به متلاشی شدن ۴۶ باند و کشف سه هزار و ۷۳۳ مورد از اموال مسروقه در این طرح، گفت: در اجرای این طرح ۱۰۶ دستگاه خودروی مسروقه و ۶۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح به ۸۷۵ پرونده رسیدگی و ۲۵ محکوم متواری شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت: ارزش اموال کشف شده در این طرح ۱۳ میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی به همراه مقادیری فشنگ جنگی نیز کشف شده است، عنوان داشت: در رعد ۴۲، حدود ۶۸ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۳۴۰ لیتر مایعات پیش ساز مواد محترقه کشف شد.

وی با اشاره به کشف۶۷ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۳۴ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۱۳۴ معتاد متجاهر، گفت: در این طرح، ۴۲ قاچاقچی کالا دستگیر و از آنها ۳۶۳ هزار و ۶۹۵ مورد کالای قاچاق کشف شد که در این رابطه ۴۶ پرونده به ارزش سه میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان کشف و رسیدگی شده است.

وی بیان داشت: در این طرح با اشراف اطلاعاتی یک باند سرقت به عنف لوازم خودرو شناسایی و هشت نفر اعضای آن شامل دو نفر خانم و ۶ نفر مرد دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنها ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و پنج قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

رحیمی با اشاره به دستگیری یک باند سرقت مسلحانه نیز، گفت: این باند در محدوده افسریه شناسایی و پنج اعضای آن دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه کلت کمری، بی سیم دستی و مقادیری لوازم سرقتی نیز کشف شد.


انتهای پیام/
کد خبر: ۴۸۴۴
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha