۹۱۱cb8e0-89da-4f33-bd72-aa2a5210157f
به گزارش تهران پرس ، مسعود رنجبریان شهردار منطقه گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته درختکاری و همچنین یادآوری ایثار و فداکاری شهدای والا مقام، تعداد ۱۱۰ اصله نهال با پلاک اختصاصی برای هر درخت همراه با درج نام یکی از شهدای گرانقدر در بوستان شدای تهرانپارس منطقه کاشته شد.

مسعود رنجبریان در ادامه افزود: از جمله سنت‌های نیکو و پسندیده کاشت درخت و درختکاری است که از توصیه‌های دینی و فرهنگی بوده و علاوه بر این در ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله سلامتی و غیره هم موثر است و می‌تواند آثار و برکات بسیاری را برای مردم جامعه به همراه داشته باشد . خوشبختانه کاشت نهال به یاد شهدا چندین سال است که انجام می‌شود و این مهم به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاصل شده که در راستای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن نام افتخارآفرینان و مردان بزرگ این مرز و بوم بسیار اثربخش است. به همین سبب ما به نیابت از هر شهید درختی کاشتیم تا منطقه و پایتخت علاوه بر سرسبزی و زیبایی بیشتر بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.

آیین کاشت نهال با حضور مدیران شهری و خانواده های شهدا ، مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاونین شهردار، شورایاران ، مدیران محلات، شهرداران مدارس و کودکان کار و ورزشکاران در بوستان شهدای تهرانپارس برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۴
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha