۹d1cdaf8-d849-4fd7-9826-ae3734d29b65d
به گزارش تهران پرس ، صبح امروز  ۱۶ اسفند در نشستی با حضور فرماندار شهرستان پردیس، امام جمعه، معاونان فرماندار، بخشداران بومهن و جاجرود، شهردار پردیس و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی، محمود حیدری به عنوان اولین بخشدار این بخش معرفی و شروع به کار کرد.

فرماندار پردیس در این نشست مسئولیت را یک موهبت الهی دانست و خدمت به مردم را مهمترین امتیاز یک مسئول خواند.

وی با اشاره به جوان بود و پویایی بخشدار جدید بخش مرکزی پردیس گفت: با توجه به شرایط کنونی جانعه و پیش رو بودن انتخابات آینده قبول  مسئولیت بسیار سخت خواهد بود که اولین بخشدار مرکزی پردیس با تحصیلات بالا و پویایی و خلاقیتی که در وی سراغ داریم قطعا می تواند گام های موثری در جهت رشد و رونق منطقه بردارد.

فرماندار شهرستان پردیس خاطر نشان کرد:  تلاش همه مسئولان باید بر این باشد که باری از دوش مردم برداشته شود و رضایتمندی مردم محسوس باشد به‌ ویژه در بخش مرکزی که تازه تاسیس است، تشکیل و استقرار بخش مرکزی باید در زندگی مردم این بخش نمود کامل داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس افزود: مشکلات سختی در چند سال گذشته وجود داشته است و دشمنان انقلاب از هیچ حرکتی برای زمین گیر کردن کشور کوتاهی نکرده اند و ما باید با حرکت صحیح، برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمام توان و ظرفیت ها و ایجاد زمینه مشارکت مردم در همه زمینه ها راه رسیدن به آرامش و آسایش و پیشرفت مردم و جامعه را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد معیشت مردم، رفع مشکلات فرهنگی، مولد بودن مردم روستا و حرکت به سمت اقتصاد داخلی و توسعه و پیشرفت روستاها باید در اولویت های بخشداری باشد و اولین بخشدار بخش مرکزی مسیر سختی را در این راه پیش رو دارد و تلاشی دو چندان را می‌طلبد.

امام جمعه شهرستان نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت ها و پیگیری های فرماندار برای رسیدگی به مشکلات شهرستان، تلاش برای کسب رضایتمندی مردم در دوران مسئولیت را بسیار لازم دانست و گفت: رضایتمندی خداوند متعال در گرو رضایتمندی مردم است و دوران مسئولیت بسیار کوتاه بوده باید اثر فعالیت‌های انجام گرفته برای خدمت به مردم محسوس باشد.

حیدری اولین بخشدار بخش مرکزی شهرستان پردیس نیز در این نشست قانون مداری، اعتدال و عدالت را در کنار تصمیمات شجاعانه و خردمندانه راه تعالی و عاقبت به خیری دانست که با همکاری، همدلی و مشارکت همه ادارات و نهادها میسر می‌شود و افزود: اگر بخواهیم سیاست های توسعه ای و اقتصاد مقاومتی را به تحقق برسانیم، توسعه روستا نقش ویژه ای در این راه دارد.

وی افزود: بنده تا هر زمان و لحظه ای که در مسئولیت هستم، همه توان و اهتمام خود را به کار گرفته و اعتماد مردم را با خدمتگزاری صادقانه جلب می نمایم و برای ارتقای جایگاه بخش مرکزی و توسعه همه جانبه روستاها از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

گفتنی است، محمود حیدری که به عنوان اولین بخشدار مرکزی شهرستان پردیس معرفی شده از کارمندان با سابقه وزارت کشور و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و سابقه فعالیت در فرمانداری های دماوند و پردیس را دارد و پیش از این در فرمانداری شهرستان پردیس و به عنوان رئیس گروه برنامه ریزی فرمانداری مشغول به خدمت بود.
کد خبر: ۴۷۷۸
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha