۱۹۸۵۱۷۴
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، سرلشکر پاسدار محسن رضایی عصر امروز در جمع مردم الیگودرز اظهار داشت: دولتمردان یا باید خودشان پیش بینی کنند یا اگر افراد دلسوزی خطرات را به آنها می گوید باید گوش کنند.

وی افزود: ما گفتیم مراقب سقوط پول ملی باشید اما بی توجهی کردند و اگر به هشدارها توجه می کردند، نباید قیمت ارز اینگونه بود و یا اینکه بورس را مراقبت نکردند تا اینکه هر کسی وارد بورس شود و سرنوشت بورس کشور را به هم بزنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دولتمردان کشور که منتخب مردم هستند یا باید وارد باشند و خودشان پیش بینی کنند و اگر این قدرت را ندارد دلسوزان کشور که به آنها هشدار می دهند باید حرف دلسوزان کشور را گوش گنند، اگر کسی حرف دلسوزان کشور را گوش ندهد و خودش هم نتواند پیش بینی کند بعد از سالها بگوید کار کردیم به طوری که چرخ سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم می چرخد، سوال اینجاست واقعا چرخ زندگی مردم می چرخد؟

رضایی عنوان کرد: چرا باید کسی که مسئولیت دارد اینگونه صحبت کند؟ در حالی که باید سفره دولت با مردم یکی باشد، دولت و مردم دو سفره ندارند بلکه یکی دارند که اگر نان مردم کم شد باید نان دولت هم کم شود نه اینکه اگر نان مردم کم شد دولت به درد مردم نرسد.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد اقتصاد کشور بهم بریزد گفت: باید اقتصاد را نجات داد، امروز یک جنگ اقتصادی شدید داریم و علاوه بر این، در داخل کشور هم سوء مدیریت می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مفسدان، رانت خواران و نفوذی هایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: برخی در بورس نفوذ می کنند و در واقع اینها بازیگران سیاسی هستند که یکی را انتخاب می کنند و عده ای دور او را می گیرند و مسیر را کج می کنند.

رضایی اظهار داشت: اخیرا زمزمه می کنند نظامی ها می آیند، این نظامی ها بچه های مردم هستند که سینه خود را سپر حوادث کشور کردند و چون جنگ اقتصادی است به کمک ملت آمدند، چرا عده ای در داخل و خارج از کشور ترسیده اند؟

وی بیان کرد: شما ترس از منافع خودتان دارید یا نگران منافع مردم هستید؟ نگران هستید که دست دزدها و رانتها قطع شود؟ البته حق دارند که بترسند چرا که نظامی ها به کشور نظم می دهند و کسانی را که در پستوهایی مانند بورس و جای دیگه هستند به مردم معرفی می کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: نظامی ها که به میدان آیند پدر دزدان و کسانی که به مردم رحم نمی کنند را درمی آورند.

رضایی افزود: این مردم شهید دادند و جانانه ایستادند، جنگ، جنگ اقتصادی است، نباید عده ای به بهانه تحریم بی مروتی کنند و سبب شوند تا نان و اشتغال مردم مشکل داشته باشد.

وی بیان کرد: به طور مثال همین شهرستان الیگودرز ثروت و ظرفیت زیادی دارد اما جوانان زیادی در این شهر بیکار هستند، این منطقه ثروت، کشاورزی و معدن دارد چرا به صنعت تبدیل نمی شود که درآمد مردم بالا رود؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قیمت گندم خاطر نشان کرد: هزینه ها در بخش کشاورزی بالا رفته اما قیمت گندم ۴۲۰۰ تومان تعیین شده، از سوی دیگر گندم از خارج هر تن به قیمت ۲۵۰ دلار وارد می شود که هزار تومان برای وارد کننده است و ۴۲۰۰ تومان فروخته می شود، برای کشاورز ما هم ۴۲۰۰ در نظر می گیرند، چرا ارز مردم را مُفت دست وارد کننده می دهید که سود کنند و کشاورز باید پول کود و تجهیزات دهد و مشکلاتی را داشته باشد.

رضایی اظهار داشت: وضعیتی که در کشور است باید پایان یابد و نباید بیش از این مردم در مشکلات باشند که روز گذشته رهبری هم به موضوع گرانی ها اشاره ای داشتند.

وی بیان کرد: در سال ۹۲ یکی کلیدی را بلند کرد در حالی که با کلید مشکلی حل نمی شود، ارزش پول ملی کم شده اما همه مشکلات به تحریم ربطی ندارد که باید به صورت قانونی و در مسیر قانونی وضع تغییر کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد از این نارضایتی ها در کوچه و خیابان اعتراض درست کند اما در ۱۴۰۰ در انتخابات از طریق قانونی مردم می توانند دولتی کارآمد، مسئولیت پذیر و پاسخگو را انتخاب کنند نه اینکه دولتی در ماه های آخر بگوید عذرخواهی می کنم، باید همان سال های اول معذرت خواهی می کردید.

رضایی تصریح کرد: ارزش های انقلاب باید برگردد، وحدت و کار و تلاش باید برگردد و باید با مردم یکی باشیم و این باید مردم و دولت دو طرفه باشد، به طوری که مردم باید در انتخابات حضور یابند و باید دولتی قوی و پاسخگو انتخاب نمایند.

وی بیان کرد: کسانی که مسئول می شوند باید پاسخگو باشند و اگر کاری توانستند بگویند انجام شده و اگر کاری صورت نگرفته عذخواهی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم از وعده و شعار خسته شدند گفت: باید صداقت داشت و انسان هایی مانند جاج قاسم سلیمانی که سینه سپر کردند وحرف راست می زدند، روی کار آیند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۷۶۱
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha