cfdd120d-acff-4b21-9b58-2f6b5b764183
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس؛ در سومین روز هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات و خدمات وابسته، سعید رسولی با حضور در غرفه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: عملیات اتصال خط ۳ متروی تهران به ایستگاه راه آهن تهران و احداث یک گالری تا پایان امسال اجرایی می‌شود.

وی افزود: مسافران از این پس می‌توانند بدون خروج از ایستگاه مترو به راه آهن و بالعکس مراجعه کنند. اتصال ایستگاه‌های مترو به ایستگاه‌های راه آهن در دستور کار ما قرار دارد و برای اولین بار در ایران نمونه آن در ایستگاه راه آهن تهران به بهره برداری رسید تا مسافرانی که وارد پایتخت می‌شوند به راحتی از مترو استفاده کنند و سفر یکپارچه شکل گیرد.

مدیرعامل شرکت راه آهن افزود: این سیاست را در ایستگاه جوانمرد قصاب واقع در شهرری نیز دنبال می‌کنیم.

رسولی در ادامه از پیشنهاد اجرای طرح کارت بلیت سفر بصورت یکپارچه در قطارهای حومه‌ای، خطوط مترو و اتوبوس‌های بی آرتی خبرداد و تصریح کرد: این کار را با شهرداری تهران دنبال می‌کنیم تا مسافران بتوانند به راحتی سفر خود را از خارج تا داخل شهر انجام دهند.

رسولی در خصوص این نمایشگاه گفت: هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات و خدمات وابسته به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و شرکت بهره برداری متروی تهران با دست پر در این نمایشگاه حاضر شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی با مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران داشتند افزود: مهندس نوبخت از جنس ریلی است و تعامل خوبی با هم دارند و امروز نیز مذاکرات خوبی شد و در خصوص اجرای پروژه صدور کارت‌های یکپارچه سفر حومه‌ای و ریلی اظهار همکاری کردند.

رسولی گفت: در خصوص توسعه خدمات مترو و قطارهای حومه‌ای نیز توافقاتی انجام شد و قرار است نشست کاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۴۷۴۸
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha