۱۲۵۹۶۱۵_۶۸۷
به گزارش خبرنگار تهران پرس، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص)تهران بزرگ در ویژه برنامه ستارگان دوکوهه و مراسم پاسداشت شهادت حاج محمد ابراهیم همت و فرماندهان شهید لشکر ۲۷محمدرسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس با تبریک فرارسیدن اعیاد ماه رجب گفت: خداوند به همه ما توفیق داد که در این ایام و همزمان با مناسبت ارزشمند اعیاد ماه رجب توفیق برگزاری و حضور در مراسم پاسداشت شهادت حاج ابراهیم همت و فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)تهران را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این مراسم معنوی یاد می کنیم از شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافع حرم و گمنام که از جانشان برای حفظ انقلاب اسلامی گذشتند؛ یاد می کنیم از شجاعت های ستودنی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، مظلومیت و دلاوری های حاج ابراهیم همت، همچنین ایثارگری های شهید چراغی که الگوی همه ما قرار گرفته؛ شهید عباس کریمی که ولایتمدترب او درسی برای ما شد.

سردار حسن زاده اضافه کرد: باید در این ویژه برنامه از شهید سعید مهتدی بگوییم که روحیه مقتدرانه او برای ما الکو شد؛ شهید حاج احمد سوداگر که روحیه فرهنگی او مسیری را برای ما گشود برای خدمت بهدمردم، همچنین شهید همدانی که فرمانده ای به تمام عیار بود و به قول فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی، در طول عمرش جز خدمت به نظام و انقلاب اسلامی نیت و عملکرد دیگری نداشت و خالصانه تا میانسالی به خدماتش ادامه داد و در این مسیر به شهادت رسید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ افزود: شهید حاج رضا فرزانه اخلاص و شخصیت کاملی داشت و همچنین شهید حاج حسین اسدالهی که همیشه چهره خندان و روحیه جهادی اش در ذهن همه رزمندگان دوران دفاع مقدس باقی مانده است و هرگز این شخصیت ها و صفت ها از ذهن ما نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: اینکه امروز ما این‌جا جمع شده‌ایم؛ به این معناست که شهدا ما را صدا می‌زنند و جمع می‌کنند تا از بزرگی و عظمت آن‌ها یاد کنیم.

سردار حسن زاده برگزاری یادواره شهدا در تهران را یکی از اولویت های سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ نامید و افزود: طبق روال هرساله که مراسم‌های بزرگداشت و پاسداشت شهدا را برگزار می‌کردیم، تصمیم گرفتیم تا به همت رزمندگان و پیشکسوتان لشکر ۲۷ و سپاه محمد رسول‌الله (ص)، در هر فصلی یک یادواره شهدا برگزار کنیم.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: از همه همکاری معاونت فرهنگی و موسسه شهید همت، معاونت فضای مجازی سپاه تهران، سازمان حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، بسیج شهرداری، نواحی بسیج و همه عزیزانی که در این محفل معنوی تلاش و همکاری کردند، قدردانی می کنم و  از خداوند متعال می خواهیم که مسیر شهدایی همچون شهید همت را برای ما هموار کند و ما را همچون شهدا عاقبت بخیر کند.

گفتنی است در این مراسم معنوی، همرزمان شهید حاج ابراهیم همت در لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) تهران به بیان خاطراتی از این شهید و دوران دفاع مقدس پرداختند و در پایان از خانواده شهدای لشکر۲۷محمدرسول الله(ص) تهران با اهدای هدایی، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۷۲۱
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha