N82645230-71831620
به گزارش تهران پرس از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، محمد روشنی مدیرعامل این سازمان امروز/ چهارشنبه با تشریح و ارایه گزارشی از نحوه فعالیت‌ها، اقدامات، برنامه های در پیش رو، بهمراه چالش های این سازمان افزود: تاکسیرانان و توجه به درخواست های آنها اصلی ترین هدف سازمانی است بنابراین درتلاش هستیم تا با روش ها و ابزارهای نوین ارتباطی بستر مناسب برای شنیده شدن صدای آنها فراهم سازیم.

وی گفت: نوسازی ناوگان و افزایش نرخ کرایه دو موضوع با فراوانی بالای پیام دریافتی است که اهتمام جدی در باره هر دو موضوع به صورت ویژه در دستورکار دو معاونت سازمانی قرار گرفته است.

روشنی در بازدید بخش نوسازی ناوگان گفت: با توجه به ضرورت تکریم تاکسیرانان در مراجعات سازمانی و تصریح پاسخگویی به آنها واحد نوسازی به محل جدیدی جنب ورودی سازمان منتقل شد و تمام فرآیندهای جاری جهت اطلاع یابی اولیه و پاسخ به سوالات متداول آنان در بدو ورود بابرپایی میزخدمت، نصب اطلاعیه های مورد نیاز شفاف سازی می گردد.

همچنین مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران ضمن ابلاغ پیام تشکر و قدردانی دکتر حناچی شهردار محترم تهران در آستانه ورود به سال ۱۴۰۰ و آرزوی توفیق و سلامتی برای فعالان این بخش، گرامیداشت درگذشتگان کرونایی سازمان تاکسیرانی خاطرنشان ساخت: امیدواریم سال جدید را بتوانیم با رویکرد های جدید به حوزه حمل و نقلی از جمله تاکسیرانی آغاز کنیم.

مصطفی کاظمی اسفه؛ با اشاره به فشار بالای اقتصادی به اقشارضعیف تر جامعه گفت: شرایط فعلی تابع جنبه‌های اقتصادی است که در بخش‌های حمل و نقلی به ویژه تاکسی منجر به وارد شدن فشار بیشتری به آنها و ضرورت توجه جدی تری را به دنبال دارد.

وی ضمن برشمردن مشکلات سه گروه ویژه رانندگان حمل و نقلی در بخش تاکسی و اتوبوس و مترو رانندگان اضافه کرد: امروز اولین نوبت برای واکسن کرونا در سازمان بهشت زهرا در حال انجام است و باید تلاش کنیم گروه های حمل و نقلی و به ویژه رانندگان برای تزریق واکسن کرونا در اولویت باشند.

همچنین در ادامه این مراسم سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به توجه ویژه نسبت به معیشت رانندگان از تصویب افزایش نرخ کرایه های سال آتی در شورای اسلامی شهر تهران خبرداد و گفت: از ابتدای ورودم به حوزه حمل ونقل وترافیک توجه به سختی کار وتوجه به معیشت رانندگان تاکسی جزو اولویت های کاری قرار داشته باشد.

در این مراسم اولین تماس تلفنی با سامانه صدای تاکسی باشماره ۱۸۰۰ برقرار شد و کاظمی آرزوی برکت از خداوند متعال برای تاکسیرانان و تلاشگران این عرصه از خداوند خواستار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم معاون حمل ونقل وترافیک و مشاورعالی ومدیر کل دفتر شهردار از ۱۰ تاکسیران برجسته با محوریت های مختلف تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۴۷۰۹
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha